2010-04-27

Första inlägget!

Innan jag gör någonting annat, så ska jag ger stora creds till min personliga ängel My, som fixade min design och header! Hon är helt fantastisk! ♥


Okej, jag är så sjukt peppad på att komma igång nu, men eftersom klockan har sprungit iväg och nu visar 21:57 så är det nog dags att dra mig mot min gosiga säng!

Min förra egna blogg, som jag tog bort (dum som jag var), handlade om mig och mitt liv, och som ni antagligen har förstått, så kommer den här också att göra det! Den ända skillnaden kommer att vara att jag är mer aktiv!

Tja, godnatt! Sov så gott nu, bloggar imorgon!
Kommentarer
Postat av: myyyyyyyzan <:

sounds lovely, jag längtar!!! <3

2010-04-27 @ 22:05:37
URL: http://musicisthedrug.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0