fanfic på ingående?

Hej!
Kom ganska nyss hem från gymmet, jag var dock inte med. Jag hade glömt kortet hemma.. så jag fick sitta och kolla på istället. Jippy!
Nu har vi precis ätit tacos- jag, mamma och Erika. Jag var inte lite sur på Erika när jag kom hem, hon låg och kollade på film på mammas dator, som jag längtat så efter att sätta mig vid. Så nu får jag kopiera de senaste avsnitten ur min fanfic till min hotmail och sätta mig på skrutt datorn där nere. Vilket betyder; Ingen MSN, eller internet, då det segar ner datorn ännu mera. Den håller ju på att spricka bara jag öppnar Word! Edit: Jag tror jag undeskattade datorn lite, höhö, allt funkar fint!
Jisses, aja, nu måste jag gå!

Hörs senare!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0