Shake some boodie!

Det är vad jag har sysslat med de senaste minuterna. Jag har tagit på mig mina stooora mjukisbyxor, ett linne och sedan ställt mig och dansat till lite bra musik. haha! Jag övar på att skaka rumpan och höfterna, snacka om att ha för mycket fritid? hahaha, men jag gör framsteg, inte för att ni kommer få se, men ja..

Sofie gick nyss hem, hon är helt ifrån vettet den tjejen! Det gillas! Vi har kollat på en massa dansvideor som vi tycker äger, kollat mina gamla videobloggar och en massa sådant! Imorgon blir till fritidsgården för att se om hottie är där. (en kille vi såg där för ett tag sedan som vi tyckte var så sjukt snygg så att vi har gått till Gården varenda fredag, bara för att upptäcka att han inte varit där sedan dess...)
Sedan blir det jogging också!
Jag pratade om att hitta en diet till mig, men alla jag har kollat igenom funkar inte. Antingen är det för tufft, för farligt, eller bantningspiller.
Det fanns dock en där man förlorar 7-8 kilo på en månad. Den gillade jag skarpt, man skulle bara käka soppa i en evighet bara. höh. Men varför inte? Förutom det faktum att jag inte tycker om så mycket soppa så är det en bra idé! Eller vad tycker ni?
Annars slutar jag bara att äta potatis, ris, pasta och dricka vatten och äta mycket frukt, grönsaker, kött och ägg! Låter enkelt, eller hur!...

Nu borde jag gå ner och duscha, mitt hår ser ut som om någon släppt en bomb i det (eller som att någon försökt göra en fläta, men misslyckats 100 gånger.) Plus att jag är svettig. Muuuums!


En sådan snygging var det Sofie försökte göra på mig, det funkade inte med mitt lockiga, oborstade går tydligen. Riktigt besviken, verkligen!

Puss, nu väntar duschen!

Gå in på Mozilla firefox och kommentera!



Kommentarer
Postat av: jenny

fin fläta

2010-05-01 @ 17:04:28
URL: http://jennysv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0