Follow me down.

Hello!
Kom hem från skolan för ett tag sedan, sjukt gött att vi slutar kvart över tolv, men ändå lyckas dom förstöra dagen lite genom att trycka in de tråkigaste ämerna; NO, matte, svenska och idrott. Jisses!

Men iallafall, idag börjar mitt nya nyttiga liv (Hur många gånger har jag inte sagt det?!)! Jag har pratat med pappa, och det blev lite drama i början, men nu är det OK! Så alltså; Ingen pasta, ris eller potatis. Massvis med sallad till varenda måltid, inget godis, läsk eller liknande! Plus att jag ska jogga så ofta jag kan/orkar.
Min lunch blev idag ett stort glas vatte och ett äpple, väldigt bra.. höhö, men det var Kycklingsallad i skolan. Jag skulle inte ens ätit det om det inte var pasta i!
Jag har träningsvärk efter gympan, hur ofta händer det? Vi hade stafettlöpning och längdhopp, lite pinsamt men vad gör man?

Har precis packat mina kläder inför att jag ska vara hos pappa i tre veckor, eftersom mamma åker till Grekland. Det hade varit okej, OM jag hade fått följa med! Men nej, självklart inte.. <.<'
Ni får ingen 'dagens outfit' eftersom jag inte orkar. Men jag har på mig ett par XXL svarta mjukisbyxor, ett grått linne och en rosa-lila-svart skjorta. Inte så speciellt direkt.
Snart ska jag och pappa till ica.
Vi ska handla lite nyttiga varor till mitt nya liv, te.x fruktmüsli och filmjölk. Hade man frågat mig en månad innan detta om jag skulle äta müsli och filmjölk så hade jag nog bara stirrat på den personen. Det var typ det värsta jag visste, men det kan faktiskt vara en bra frukost! Jag har ätit det den senaste veckan.
Jag och Sofie ska som sagt till gården senare i kväll, men först ska jag och Fanny ut och jogga.
Trevligt värre!

Nu får ni lite nya bilder från igår!

Har typ hundra stycken kvar, men ja...

Kommentarer
Postat av: Sofie

DU.ÄR.FINASTE.!

2010-05-01 @ 12:06:45
URL: http://sofiejohanssonss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0