Vissa platsar helt enkelt inte på bild...

Och jag är ledsen att meddela att jag tyvärr är en utav dom!

jag är sur nu, okej? Jag var sjukt entusiastisk för typ...tio minuter sedan, innan jag hade börjat fota.
Jo, jag hade liksom tänkt fota (med min kompakt kamera, smart! Oerhört!) med temat; Död. jag har svart smink på Läppar och ögon som kommer ta minst en flaska sminkborttagnings medel att få bort. Men, smart som jag är, glömde jag av att jag inte blir bra på bild (om man inte redigerar till hundra efteråt, vill säga) så bilderna blev minst sagt skit!
Usch, vad jag hatar mitt utseende just nu!
Och jag som tänkte bjuda på lite nya bilder...

Aja, inte vara ledsen såhär på kvällskvisten! *försöker låta entusiastisk*
Tror jag ska ta en kopp te inne hos mamma innan jag går och lägger mig. Kanske borde stilla min hunger också. 
Kör på en diet nu! Eller ja... haha, den går ut på att jag ska äta lite, men ofta! Bra va? 
Kanske inte, men vi får se. Och så ska jag och Fanny åt och jogga på Fredag också, jag kommer bli en bodybuilder på nolltid! 
höhö >:D

Måste bara tipsa om ett underbart band jag hittade för inte så längesedan. The Fray, heter dom! Om ni har Spotify, lyssna lyssna lyssna säger jag bara! Sköna, lugna låtar med bra mening (enligt mig)

Här skulle jag egentligen lagt in en bild, men ja, det blir inte så som sagt. Tråkigt, med ja! 

Förresten, jag vet att det inte går att kommentera min blogg om man inte är inne på firefox grejen istället för Internet Explorer, irriterande! Det är något med den här designen som inte vill det, tydligen.. <.< My håller på att kolla upp det, säger till när/om det löser sig!


Godnatt, sussa sött! 
Själv vet jag vad jag ska drömma om för att sova riktigt gott! ;)

♥  

Kommentarer
Postat av: Sofie<8

Du ä mi bajs, inget annat:D OCH JAG KAN BARA KOMMENTERA HÄR? KUL DÅ!?O.O



NEJ MEN DU, JAG DRAR HEM T DIG OCH KRAMAR OM NÅGONTING VACKERT HEMMA HOS DIG IKVÄLL, HA DÖRREN ÖPPEN SNÄLLA!

OCH MISSTOLKA INGNENTING JAG SÄGER!



HEJDÅ!<3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0