FÖRSTA RIKTIGA SKOLDAGEN!

Hej bloggen!

Jag har precis kommit hem från skolan, klockan halv fyra slutade vi. Underbart va?
Nej men, det var inte så jobbigt, det kändes inte som att vi gick så länge. Kanske för att vi slapp sista lektionen (av någon orsak)- musik. Så de andra i min grupp gick hem medan jag och Signe , en tjej i min klass, satte oss nere i en av de tre matsalarna och planerade att läsa och lyssna på musik tills andra gruppen slutade. Men icke, vi satt och pratade oavbrutet i en timma! Hur kul? :D
Det känns skönt att kunna prata så bra med en tjej man inte kännt i mer än en vecka?!

Jag gillar skolan, lite. Okej, ganska mycket. Asså- så mycket man kan tycka om skolan då. Eller inte så överdrivet mycket, men ni vet!
ehum?
Maten var jättegod, fick gigantiska hamburgare till lunch och vårat lunch bord ägde, precis som i fredags!
Det är så himla skönt att ha tre olika matsalar! för varje gång vi ska äta lunch så är det bara två bord som är fyllda med nior, sedan är det tomt! Sedan så går dom ju några minuter efter att vi satt oss ner, så vi åttor sitter nästan helt ensamma i ett litet rum. Det är ASGÖTT!

anyway, började läsa 'evermore' igår, efter att jag och Lisa bytt böcker, har kommit halvvägs och den är bra! Tack och lov att jag har den andra boken att läsa efter denna (som jag kommer att läsa ut idag!) Den hette typ 'blue moon' eller nått och är fortsättningen på 'evermore'

Idag ska jag till och med prioritera!! haha, jag ska först sätta mig med min engelska läxa, sedan diska och när jag är klar med dom sakerna.. kan jag gå och sätta mig och läsa!
Bra va?

Nu är mitt te vatten klart, puss!♥ edit: sitter här med min tea mugg! :D

-som ni ser så är jag världens bästa pappa höhö-

Kommentarer
Postat av: peter paan O.o

mhihi vad trevligt det låter ^^

jag vill oxå ha en sån bra skola O.o



söting <3

2010-08-23 @ 16:55:08
URL: http://enduvetblogg.blogspot.com/
Postat av: karro

Åh du får mig vilja börja engelska skolan >.< dumunge xD Men uuuhuuuh gu va najs det låter D: My school sucks.. so far. Jag vill ha tyska och engelska. Liksom börja göra nått O.o duuuude vi bara pratade hela tiden D: jag pallar inte sob D:



Aww huni you are so prettii pet <3

2010-08-23 @ 20:12:50
URL: http://karrostar.blogspot.com/
Postat av: allie

Hey Sweetie! c:

Fin blogg.

Hur har din dag varit?

Kram

2010-08-23 @ 21:43:34
URL: http://alicejohannaa.blogg.se/
Postat av: myyyyyyyzan <:

Klaga INTE på halv fyra! jag går: måndag 08.10-14.30, tisdag 09.50-16.00, onsdag 08.10-16.25(!!!), torsdag 08.10-13.15, fredag 08.10-15.30 o.o <3

2010-08-25 @ 21:54:19
URL: http://musicisthedrug.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0