Just let me die beautiful

Guten morgen! eller ja, inte riktigt kanske men ja... den är trots allt 15:15 höhö!

My är här, som ni vet, och vi har bara tagit det lugnt idag! Det regnar ute och vi sitter inne i mitt rum och myser med godis och lyssnar på regnet som skavlar utanför det öppna fönstret och med lite musik på låg volym så är allt toppen! Just nu sitter My och läser den sjunde boken ur 'house of night' serien och den heter boken 'Burned' och jag sitter här. Men vi byter lite ibland, haha! Läser ur samma bok gör vi också xD

Aja, imorgon ska vi antagligen dra oss till Borås för att kolla på 'Eclipse' -underbart eller vad?! :D


nu tänker jag surfa runt på internet lite och försöka att inte kissa på mig! D:

Puss&Kram!

Kommentarer
Postat av: olsson

house of night is the shit :D väldig bra bok serie XD

2010-08-08 @ 23:39:16
Postat av: myyyyyyyzan <:

jag har läst ut Burned nu - it's (almost) all yours! ;) hoppas vi är lite mindre slöa imorgon och faktiskt orkar ta oss in till borås, höhöhö xD



sv: hahahaha!

2010-08-08 @ 23:55:51
URL: http://musicisthedrug.blogg.se/
Postat av: Sofie

OLSSON E INTE BRED! :'D

HAHAHAHAH!



anywayyy... THE COLOURS OF THE RAINBOWS THE COLOUR OF THE NIGHT IF YOU DON'T SEE THE SUN YET IT'S GONNA BE DARK :'D



HAHAHAHAH JAG E DÖÖÖÖD S.

MI BATTERIA IS DOD

TRY TO UNDERSTAAND THAT IIIII

TRY TO MAKE A FOOL JUST TO SAYING MY NAME



engliiish country gaaaarden (L)

sweet flowers growing in the....pekar uppåt

HEEEJ! :D varför vill du inte svara? :(



FÖRBANNELSEN

2010-08-10 @ 08:36:44
URL: http://sofiejohanssonss.blogg.se/
Postat av: olsson

vaaa vem har sagt att jag är bred -.-'

2010-08-15 @ 17:07:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0