Konstiga Jeansen?

Hejsan! Jag är ledsen för den dåliga uppdateringen men det är ganska mycket för tillfället och det är därför ni får så många (dåliga) videobloggar av mig. SHAME ON ME!

Nu har jag äntligen börjat lära mig den här underbara datorns tangenter så det går lite bättre att skriva men pga min sömnbrist så orkar jag inte skriva ett långt inlägg... därför så gjorde jag en 'snabb' videoblogg till er! haha, asså förlåt för början, jag måste verka helt blåst eller nått men jag orkade inte göra om den igen...
Jag LOVAR er ett riktigt inlägg i morgon!



Ser ut som en banan, men jag skyller det på att jag är osminkad!

Puss på er!♥
Kommentarer
Postat av: Sofie

Åh, bananen... Nej, men.

Du ser ut som ett plommonstopp med massa bananer i, men då ser jag ut som en elefant så det blir lika. Då ser ingen ut som ett plommonstopp eller en elefant så vi blir vackraste i världshostierian :'D

Come on, you can look at me. I don't need to fit in.



Har den texten för övrigt i huvudet, tack!

2010-08-18 @ 20:07:04
URL: http://sofiejohanssonss.blogg.se/
Postat av: Sofie

VI FÅR SE OM EN VECKA!!!



haha nej men lever du?

2010-08-18 @ 20:48:39
URL: http://s

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0