Långt inlägg...

...i efterskott!

Gomorgon! Och idag menar jag verkligen god morgon! Klockan är 08:19 och jag är vaken, hur amazing?! Ställde ioförsig klockan på 06:45 för att gå upp klockan sju, tänkte att jag verkligen måste börja komma in i rätta vanorna inför skolan. I morgon. Klockan åtta. ehe.
Bra att jag börjar dagen innan också, smart Sophia...

Men i alla fall! Var ju på skolträffen igår och ja, det var inte som jag förväntat mig direkt! Vi gick dit, det var super varmt, vi hittade vårat klassrum, alla var inte där, vi fick lite information och sedan fick vi gå runt och kolla på skolan. That's it!
Jaha, tänkte jag och åkte hem. haha!
JAG ÄR JÄTTE SPÄND INFÖR I MORGON, JAG KOMMER DÖ! Och bli mobbad.

Idag ska jag och pappa ha våran första officiella städdag! Det ska vi ha varje Tisdag, och idag börjas det! Vi ska städa hela lägenheten, göra rent toan (disgusting, jag vet), städa skåp (ICH LÖVE AJAX!!!), damsuga med mera!
Kul va?
Kanske inte låter så kul men det är det! Så kul som städning kan bli då.. ;)

Sedan kommer Sofie hit också, tror jag! Hon har sagt till mig att hon inte har städat sitt rum på hundra år , och sedan fick jag ett sms som sa att hon skulle städa rummet idag och att hon skulle komma efter det. Suuuure.
Har hon inte städat på hundra år, och nu ska städa med Sofie speed så kan det ta ett tag.
Men det är lugn för nu har vi hela dagen på oss, lite skönt är det ändå att gå upp såhär tidigt, om man tänker bort den hemska huvudvärken, men ja.

Nu tänkte jag äta lite frukost, vet dock inte vad jag är sugen på. Macka? Flingor? Ägg? ALLT?!
Det är frågan!


Blev kanske inte ett långt inlägg, men lägg ihop detta inlägget med det förra så wiiiips så får ni ett långt inlägg!

-från min och mys lilla fotostund efter bion i förra veckan-

-My und ich vid the lekplats (i think)-



Puss på er, hörs sedan! ♥
GLÖM INTE ATT RÖSTA PÅ TH TILL ROCKBJÖRNEN BTW!
Kommentarer
Postat av: Anonym

Holmen, han kan! :)



nej men. Jag vet inte när jag ska blogga, TAKE YOUR SHIRT OFF! *allmänt läskig röst*t

2010-08-19 @ 12:55:30
URL: http://ssahlström.blogg.se/
Postat av: sara

humanoid city cd:n och dvd:n är obeskrivligt underbar och bäst asså (A)<3

2010-08-19 @ 18:22:01
URL: http://ssaraaggranath.blogg.se/
Postat av: myyyyyyyzan <:

Du kommer inte alls bli mobbad :> Och jag freakade ut innan. Insåg att jag kommer ta mina första steg på Stagg ALL ALONE. Kom ju på att Sanna den jäkeln är i Turkiet nu, och hon är den enda jag vet som ska gå på Stagg. WONDERFUL. Kommer ju inte tappa bort mig och dö. Inte alls D:

2010-08-20 @ 20:38:52
URL: http://musicisthedrug.blogg.se/
Postat av: crasy

Hej vackra du! snälla rösta på min kompis sko!hon ritar typ as coola älvor! en av dem e på skon!!



http://nelly.com/designyourshoe/?obj=AzvqZiuW6zpT8mV9Fl2PY0Mx25a6Zt9YjtC7RwSNk6efhzelYT1v#shoeGallery



TACK!!!

2010-08-21 @ 16:51:05
URL: http://crasy-k.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0