NY DATOR!

Underbart, underbart!
Jag har nu mera en egen dator, hur awesome är det inte?! Lovar att lägga in lite bilder på den i slutet av inlägget!

Igår var vi inne i stan och mamma köpte mig två böcker eftersom jag inte hade nått att läsa, det var "Blood promise" och "Shadow kiss" som fick följa med hem! Båda är nästan utlästa. höhö!
Idag händer det nog inte så mycket förutom att städa rummet och lite sånt. Vi kanske går ut en sväng och fotar eller något, men annars så blir det not mest att jag ska sitta och försöka bli kompis med min dator!

Hmm.. okej, jag hade planerat ett längre inlägg men jag har inte riktigt hunnit lära mig tangenterna och jag har faktiskt inte smycket mer att skriva om heller.
Här kommer bilden jag satte ihop lite snabbt!




Läcker, eller hur?

Ha en bra dag alla!♥


-old pic but what the hell?-
Kommentarer
Postat av: Anonym

Snygg dator ;D



Har du läst House of Night-böckerna?

Jag tänkte bara att du kanske skulle gilla dom ;D

2010-08-14 @ 22:55:19
Postat av: myyyyyyyzan <:

WE ARE BEAUTIFUL. du i alla fall 8D DIN DATOR ÄR COOOOOOOOOOOL! 8D <3

2010-08-15 @ 00:59:45
URL: http://musicisthedrug.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0