Onsdagen i Forks (Borås)

Hej bloggen!

Har inte haft tid eller ork att uppdatera! Dagarna har gått på, nu är den nästan bara tre dagar kvar... Konstigt!
Idag var jag på banken och aktiverade mitt kontokort, satte in 600:- (som jag fick av mamma) och brände dom i stan!
Älskvärt väder,enligt mig! (My har klagat hela dagen...) Ösregn och grå himmel, så att man måste gömma sig på ett café eller under ett paraply för att inte bli plaskblöt! Hur mysigt? Mest underbart är det när man går med en het mugg varm choklad med grädde& marshmellows i handen och kollar på kläder?
Kan inte påstå att det har varit den mest nyttiga veckan i mitt liv, men det får jag leva med! Ska ju hårdträna och sånt när skolan kommer igång nästa vecka. Nästa vecka...VART FAN TOG SOMMARLOVET VÄGEN?! Det känns inte som om jag haft något sommarlov över huvudtaget?! 
Mamma påpekade detta för mig igår, och jag höll på att skita på mig av rädsla! Allt kommer på en och samma gång och jag är inte beredd på något! Varken skolan, mammas flytt, THträffen- NÅGOT!
Vill bara trycka på stoppknappen och lägga mig ner och gå i ide! Som björnarna gör, ni vet?...

I alla fall, nu ska jag sluta vara så barnslig och istället berätta om dagens inköp! Bilder kommer inte, pga kamerabrist!
Ett par grå jeans från Ginatricot 200:-
Turkosa minismå örhängen från glitter 21:-
Blå, vit&röd randig skjorta från H&M 150 (minns inte riktigt):-
Ett mörkblått/grått plast hårband från glitter 20:-
"Mjukis" hårband, delat i två (det sög btw) från Åhléns 15:-
ett Ljusrosa och ett persikafärgat nagellack från Depend 50:- (tillsammans)

hm... tror det var det, men det kan ha varit något mer som jag kan har glömt!


Nu är himlen mörkt mörkt blå, nästintill svart, och regnet står som spön i dyn. (eller vad säger man?) Jag och My är helt slut och det blir antagligen ingen senkväll, direkt..

-bild tagen i Juni under mitt besök hos My-



Puss&Kram på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0