NICE LIPS

H E J  A L L A  F I N A!♥ (härmar Jonas- aka Transan)

Har jag lovat er ett inlägg så ska ni fasemig få det!

Kom precis hem från skolan! Fråga inte hur jag lyckas komma hem vid fem när vi slutar halv fyra...
hahahahah, det är BARA jag som kan lyckas med något sådant! hahah! 
 Jag och Sofie hängde med Signe till Knalleland och åt lite Macdonalds' , nyttigt värre! SEDAN mina kära vänner, vad gjorde jag då? Jo, köpte lite godis. Sedan när vi satt i bilen hem så hade pappa med sig mina muffins så jag åt två av dom också.
Å N G E S T.

Idag hade jag planerat att fixa mina läppar - kolla video nedan - men jag vet ärligt talat inte om jag orkar! Jag är så satans trött! Har inte NÅGONTING planerat idag!  



Puss♥
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0