A dream is a wish your heart makes ♥

Hej fina, tålmodiga människor!

Fick nyss en kommentar från Anonym som vill att jag ska ta tummen ur och blogga lite. Så det är det jag tänker göra!
Imorgon kväll kommer Myz från Kalmar och våldgästar mig i en veckas tid! ;o haha, nej men! Vi håller alla tår och tummar för att det ska bli vackert väder och allt sånt där! (After all, Borås är Sveriges Forks!) 
Så imorgon bitti kommer Sofie hit och är med mig ett tag, hjälper mig städa rummet, fixa säng och annat kul ;) haha! 

Idag hade vi avskedsmiddag till min kära broder som flyttar till Luleå på Söndag- känns så overkligt att han ska bo långt åt helvete bort i Sverige. Men har man kommit in på scenskola borta bland de fula dialekterna och renarnas stad så har man!  Inte alla kommer in på scenskola, ich bin prouud! :'D

Så jag ska ta och ta av mig den lila, korta peruken som för tillfället är bosatt på mitt huvud och pallra mig in i duschen innan jag hoppar i säng!
Hoppar i säng? Jag har alltid stört mig på det uttrycket, min farmor säger alltid det!
"Men lilla söta du, ska du inte ta och hoppa i säng nu? Det börjar bli sent!" Men what the fudge? Hoppa i säng kan jag göra dygnet runt, det är så kul! Men då ska man ha en såndär studsig madrass också, för att maximera roligheten! Oj, det insåg jag nu att man kan misstolka, om man läser meningen med 'hoppa i säng med någon' istället! O.o
Asså lyssna inte på mig, jag är svintrött! D: Jag bara babblar! Bubblar.. haha xD
Nej men usch, vad håller jag på? Inte ett superkul inlägg direkt, men ja. You asked for it!

Har förresten kollat på en massa söta barnfilmer- en annorlunda verison av 'Snövit' (som jag alltid älskat) och 'My little ponys'
ÄLSKA! Är det bara jag som inte kan få nog av disney/barn filmer?! Vem älskar inte Lejon kungen eller Mulan liksom?

I've found this really great song you guys, and i will put it in the end of this INLÄGG (which is almost know):D
AND i found a cute video to it, with Bella & Edward so.. ;)
Spotify - Youtube



Lägger in några andra låtar som jag också tycker är värda att lyssna på!



Den här låten jag tänker lägga upp nu, har jag fastnat för riktigt mycket!
Jag ska lägga in texten också! (Ja, jag har fortfarande kvar min crush på Peter pan!)


It's been such a long week.
So much crying.
I no longer see a future.
I've been told when I get older
That I'll understand it all.

But I'm not sure if I want to.

Running into her arms
At the school gates
She whispers that I'm a poor kid.
And Granny takes me on her knee.
She tells me I'm too sensitive.
She makes me sad.

She makes me feel like an old man.
She makes me feel like an old man.

They took the game right out of it.
They took the game right out of it.

When I am a man
I will be an astronaut,
And find Peter Pan.

Second star on the right,
Straight on 'til morning.
Second star on the right,
Straight on 'til morning.

Dennis loves to look
In the mirror.
He tells me that he is beautiful.
So I look too, and what do I see?
My eyes are full,
But my face is empty.

He's got a photo
Of his hero.
He keeps it under his pillow.
But I've got a pin-up
From a newspaper
Of Peter Pan.

I found it in a locket.
I hide it in my pocket.

They took the game right out of it.
They took the game right out of it.

When I am a man
I will be an astronaut,
And find Peter Pan.

Second star on the right,
Straight on 'til morning.
Second star on the right,
Straight on 'til morning.
Second star on the right,
Straight on 'til morning.

"When you wish upon a star,
Makes no difference who you are.
When you wish upon a star
Your dreams come true."


Jag vet inte varför, men det sätter sig fast i mitt hjärta på nått sätt!



I allafall, puss och godnatt på er alla, ska försöka blogga i morgon!♥
Kommentarer
Postat av: Billicius

JAG ÄLSKAR LEJONKUNGEN! :D

Och Spirit,Hajar som hajar, det regnar köttbullar,

upp och Walle :DD

2010-08-06 @ 22:40:11
Postat av: Sofie

För det första... Det citatet i rubriken kommer ifrån min blogg... ahhaha!

Och det andra... Det var jag som skrev som var anonym... skrev väl min bloggadress?



anyway... VADÅ SKRIVA BLOGADRESS PÅ MY'S BLOGG? HAHAHAHAHAHA FIAAAAL.

2010-08-07 @ 00:06:48
URL: http://sofiejohanssonss.blogg.se/
Postat av: Sofie

I ASKED ABOUT IT :d:dd:d:d:d:



HAPPYFAAAAAAAACE PÅ DIG HURRAHURRAHURAAA!R.

2010-08-07 @ 00:08:16
Postat av: myyyyyyyzan <:

sv: jag ska se Erik den 21a :D i Malmooooeeee 8D

hahahaha, det blir nog bra <3 IDAG KOMMER JAG!

2010-08-07 @ 11:27:04
URL: http://musicisthedrug.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0