This teardrop

Hejsan, igen!
Det var ungefär en halvtimme sedan, haha! Ser ni? Uppdateringen blir redan bättre! Nej men skämtosido, jag har en sminkning jag vill visa er! Jag säger inte att jag är bra, och ni är fullt välkommna att ge kritik och all den skiten! :) Utan kritik blir man ju aldrig bättre, eller vad säger ni?
Jag kollade på en sminkvideo och kände mig inspirerad, så trots bristen på smink och med mina tre dåliga borstar lyckades jag skapa något i alla fall!

Så här får ni några bilder, tråkigt nog förstör min kamera allt, (JÄKLASUGKAMERA!) men ni förstår nog i alla fall!


Produkter som var använda var:
min ögonskuggsparlett från Viva la diva
Volym mascara från Loréal
Eyeliner från Isadora
Och sedan några andra småsaker från H&M, oooh fancy!

Det var allt, kram!
Kommentarer
Postat av: Sofie

Har du funderat på förslaget jag gav dig? Vore roligt om du la in mera bilder och videbloggar om smink och hur du sminkade, och speciellt vilka sminkverktyg du använde :D vore awesome dude!

2010-12-15 @ 19:38:21
URL: http://sofiejohanssonss.blogg.se/
Postat av: myyyyyyyzan <:

Det är awesome, TofflannnN!!!! :D



Och angående inlägget nedan: jag tror det kommer lösa sig. Jag är säker.



Jag håller tummarna för dig <3

2010-12-16 @ 23:04:15
URL: http://musicisthedrug.blogg.se/
Postat av: myyyyyyyzan <:

sv: MEN ERKÄNN JAG DÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖR GE MIG LIKSOM!!!!

2010-12-17 @ 18:23:52
URL: http://musicisthedrug.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0