ARE WE THE WAITING?

Heya!

Förlåt för no-uppdatering idag men jag har verkligen inte orkat!
Visst skrev jag igår att jag skulle gå och lägga mig tidigt och allt det?
 Pffft, jo visst. 
Vet ni när jag somnade igår? - Klockan halv fem!
Min kropp har tydligen börjat vänja sig vid att sova sent för jag kunde verkligen inte somna, jag gick upp klockan halv tre och vandrade runt i lägenheten och väckte pappa som sov i soffan med TVn på och allt.
Det går verkligen inte att prata med honom på natten, han började prata om att jag var tvungen att spackla materialet och sånt när jag frågade vad jag skulle göra eftersom jag inte kunde sova.
 Wtf liksom! D:
Så, efter att ha legat och stirrat upp i taket, läst ut en bok och en tidning, märkt att det börjat ljusna oroande mycket ute, och funderat på om jag helt enkelt skulle dygna och skita i att sova så gav jag upp och bytte håll i sängen och lade mig bakom två stora nallar (ja, jag har fortfarande gosedjur i min säng men till mitt försvar måste jag säga att dom vaktar så att ingen kan komma och döda mig! Damn it!) så satte jag på min sovlista på min mobil och somnade. Vaknade klockan elva av att pappa kom in i rummet och försökte prata med mig. Lycka till tänkte jag, jag kunde inte ens öppna munnen.
Jag somnade lika snabbt som jag vaknat.
Sedan vaknade jag och klockan var ett. ETT?!
Hela mitt huvud värkte och jag kunde bara ana hur jag måste se ut. och det gjorde jag också, vill jag lova. Fy fasen, ingen.vacker.syn!

Pappa hade redan åkt ner till mamma för att arbeta med Conny med en sak. Så jag sminkade mig (grundligt, men foundation och allt! Då såg jag i alla fall levande ut, men det var allt!) och gick ner till mamma för att äta frukost.

Vilket inte skedde förrens klockan tre.


Sedan har jag bara suttit och kollat scrubs säsong sex, jag älskar scrubs men jag måste säga att dom nya säsongerna är mycket tråkigare!
Och ja, nu sitter jag här!

Och eftersom jag är kungen på paint så har jag målat en dagens outfit!

-jag har egentligen ett par jeansshorts under klänningen men det orkade jag inte måla, heh. Och det ska vara vita blommor&blad på klänningen med det skulle ta hela dagen att måla så nae. Det får se ut så!-
NEJ, jag är inte seriös med bilden! O.O


-ni får ursäkta den tredje bilden! Fyfan vad fult, jag dör. Jag sa till My att INTE ha med den, men lyssnar hon på mig? Icke! Åh, jag saknar den knäppa bruden!-

-wops. Hoppas det är okej att jag tydligen fick med Tom bilden där, visste inte att dom satt ihop O.O-

MEN HON KOMMER SNART SÅ JAG KAN ÖVERLEVA! Början av augusti! (kommer inte ihåg datumet, heeh.)



Puss&Kram på er!
Kommentarer
Postat av: Anna

Hon kommer den 7:e xD Läskigt att jag vet det O.O Och vad fin du blir på bild Toffie, jag önskar att jag hade din fotogen xD

2010-07-20 @ 12:16:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0