BLOGGPAUS?

Hej!

I dag var det härliga 35 grader varmt i borås. Härligt värre! .. NOT! Fyfasen, jag dog!
Iallafall, så kom jag hem med nästan allt av det jag skrev igår, plus en ögonfransböjare!
Sedan så fyndade jag på GinaT! femton kronor för en bikiniöverdel så nu har jag en turkos bikini överdel och en matchande underdel! ÄLSKA! Sedan så köpte jag en bygelfri, turkos BH som var typ.. genomskinlig men den är sååå awesome! Och ett par URGULLIGA stringisar (ehe..ehe) ^-^

Jag funderar på att ta en bloggpaus, jag känner liksom ingen blogglust för tillfället (jag LOVAR, att bara för att jag säger såhär så kommer jag blogga tusen inlägg i morgon! Sååå typiskt i så fall! )

Puss&Kram!
Kommentarer
Postat av: myyyyyyyzan <:

Hahaha, i så fall borde du säga så oftare 8D OCH NU SKA JAG TILL GINA!!! Har bara tre bikinis.... xD <3

2010-07-12 @ 23:33:54
URL: http://musicisthedrug.blogg.se/
Postat av: Anton Kouba

Sv: Åh tack så hemskt mycket! blir jätte rörd av sånt där! Kram

2010-07-13 @ 16:40:33
URL: http://lillakab.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0