BORING.

Vad var det jag sa?
haha! Visste att jag skulle blogga bara för att jag skrev så! ;)


Dagar som denna känns det verkligen att jag är en tjej i tonåren, mitt humör har gått och ner som en jäkla berg& dalbana. inte kul alls!´Just nu är humöret på topp, men det kommer väl antagligen ändras om en minut, haha!
Och en sak som är sjukt irriterande är att igår så hade jag total nackspärr på vänster sidan av min nacke och idag när jag vaknar upp så har jag det på höger istället.. Är det inte typiskt? Vad fasen gör jag på nätterna?!
höh.

Det är, tack gode gud, inte lika varmt som igår och det har regnat bitvis vilket jag älskar! Har suttit vid TV:n och sträck kollat på femte säsongen av Scrubs! Det är nog det bästa programmet som finns enligt mig! 
Usch, vilket dåligt inlägg det blev! Förlåt, men det är svårt när man inte har sin kamera!
Ska börja spara till den där peruken som jag visade i tidigare inlägg, hehe. Pappa tyckte att den var totalt onödig men jag ska ha den!
Tråkigaste dagen någonsin för övrigt, verkligen ingen att vara med! Jag borde verkligen skaffa lite fler kompisar!
haha! Men jag kan verkligen inte hitta låten på spotify, irriteraaaande!




Puss&Kram på er!

Vad gör ni förresten idag? :)
Kommentarer
Postat av: Anton Kouba

Sv: Ändra du åsikt? Läser du noga så är det mot såna som tycker så, som sätter folk i facket bög. Det är dom som inte bryr sig jag tycker är bra eftersom dom isf är säkra på sin läggning och inte behöver bry sig. Du missuppfatta nog :)

2010-07-13 @ 20:25:07
URL: http://lillakab.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0