FÖRSTA DOPPET I SJÖN!

Yes, you heard right. Jag tog första doppet i sjön ikväll!
Jag och Sofie gick på 'upptäcksfärd' genom en massa stränder, hehe. Det var lite...normalt, vi skrek inte eller nått..
I alla fall så mötte vi upp Fanny efter ett tag och kom överräns om att hon skulle stanna på stranden medan jag och Sofie skulle gå hem och hämta badkläder. Det var säkert 22 grader i vattnet!
Så efter ett tag (hittade knappt någon bikini) så var vi på stranden igen, iklädda badkläder och med två 'badkorvar' under armarna. En gul och en röd, vi hade väldigt många, eh, roliga skämt om dom. ;)
Vi hade väldigt roligt, simmade alldeles för långt ut=panik och mycket skrik! haha!

När jag blev tvingad upp ur vattnet några timmar senare(?) så satt vi på stranden och njöt av den sista kvälls -solen och pratade. Fanny fyller 14 om bara två dagar så jag köpte en godispåse med geléhjärtan från Lagerhaus där det står 'Jag gillar dig ♥' och på andra sidan 'Du är bäst!♥'
hihi. Lite lagom söt sådär! Så vi satt och mumsade på några geléhjärtan men sedan så kom jag att tänka på vad dom var gjorda av och..ja, åt inga fler.

Nu är allt färdigpackat till i morgon, har rakat benen (APPLÅDER TILL MIG, jag övervann rädslan för rakhyveln!) och har BUSat benen, eller ja, rättare sagt: Erika har BUSat mina ben! xD


Jag kommer antagligen inte hinna blogga imorgon då jag går upp klockan sex på morgonen för att åka två timmar senare. Men på söndag lär jag blogga när jag kommer hem, don't worry. i will not crash with the car, i hope. (vilket jag är rädd för)


Ha en riktigt underbar lördag! Det tänker jag ha! ♥
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0