FREDAG

Godmorgon!

Gårdagens smink sitter kvar under mina ögon, oborstade tänder och håret på ändå. Så börjar jag min Fredagsmorgon!
Snart kommer Sofie hit och vi har nog lite att prata om och så, vi går väl antagligen ut också! Vill åka till LIDL och handla den härliga glass som finns på Anton Koubas blogg! Det är glass i fruktskal, verkar inte det coolt?
Dock så har jag varit så sjukt onyttig denna veckan så jag vill bara spy upp min mage, ehe. Och jag som tänkte att jag skulle klara ännu en vecka i nyttighet, men nej nej. Fudge!

ÅH JAG VILL HA MIN NYA KAMERA SNART! Så att jag kan lägga in meningsfulla videobloggar hela tiden, haha!
Ni kommer hata dom, jag kommer göra bort mig = VI ÄLSKAR!

Puss på er! ♥
Kommentarer
Postat av: myyyyyyyzan <:

WE SURELY ÄLSKAR! :'D



sv: MISS JÅ TÅ DIN TÅ! men dude, btw... jag hoppas att du inte har något emot Erik Grönwall..? :O <3

2010-07-25 @ 13:49:24
URL: http://musicisthedrug.blogg.se/
Postat av: olsson

yay video blogg :3 bloggen blir kanske bättre eller sämre vem vet säg XD



och man ska få njuta ibland av det goda om man inte gör det så lever man inte :P

2010-07-26 @ 21:40:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0