HÅRHJÄLP!

Hej alla!
Jag har inte orkat blogga det senaste, och jag tycker det är bättre att jag bloggar när jag känner att jag har något att blogga om och inte behöver sitta och tänka ut vad jag ska skriva! C:

Puss på er alla, ha en underbar dag! ♥

Behöver lite hjälp dock, jag funderar på en ny frisyr,
inte kort eller så! Vill ha mitt långa hår kvar nu när jag börjat spara, men bara lite annorlunda, skulle ni kunna ge mig lite förslag eller bilder på vad ni tycker?
Här har ni en bild som ni kan se hur mitt hår ser ut idag!
(Inte en frisyr som kräver att bli plattad varje dag heller, hihi)



-Ignorera mina ansiktsuttryck! men ni fattar-


Need some help, kommentera där nere! ♥


Kommentarer
Postat av: Jennifer

Toppa det kanske rätt så mycket. Så kan du göra så du vill ha det med sprej och så :)

2010-07-20 @ 17:55:16
URL: http://barrajennifer.blogg.se/
Postat av: Anna

Jag är inte rätt person att hjälpa dig xD (ehm.. xD)

2010-07-20 @ 18:27:42
Postat av: Sofie

Hej sötnosen! är äntligen hemma nu och saknar dej JÄRNET! vill bara smsa dig men du svarar visst inte, varför inte kan man ju undra...?

Iallafall, ses väl någon dag i livet hoppas jag.



PS. JAG HAR 219 GREJER ATT BERÄTTA, MEN INGEN TID! HAR HAFT VÄRLDENS BÄSTA SEMESTER HONEYBEE!<3

2010-07-20 @ 21:40:34
URL: http://sofiejohanssonss.blogg.se/
Postat av: olsson

ta det som du tycker passar bäst :D jobbigt om dina läsare väljer ut något du inte gillar :P.

2010-07-21 @ 00:47:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0