I'll be here in your arms!

Morgen! ♥

Vaknade sent idag, efter en helkonstig dröm! Nu minns jag den inte men jag svär på min döda hamsters grav att den var knäpp!
Aaaaaanyway (...), gick upp och gjorde frukost. Sahlströms special! Rostad macka med mosad banan och sylt på! Bredvid mig satt min bror och mumsade på jordnötssmör. Yes, ni hörde rätt. Det är hans nya diet, och han vet vad han håller på med. Min biff till bror ;)
Men gud, jag är hyperaktiv och bara låter fingrarna skriva vad dom vill, typ. Förlåt! *_*

Sofie skulle varit här för en halvtimme sedan men ja, hon är som hon är. Fattar inte ens att jag orkar bli irriterad längre, men ja. Vi ska nog vara ute lite idag eftersom solen skiner och det är varmt, kanske gå till stranden? We'll see.
Men det jag verkligen måste göra idag är att packa till imorgon. Vi har fyra timmars bilfärd framför oss, minst. Damn you, Skåne, för att du ligger så långt bort från Borås! .__.' Men nåväl, det kommer bli 30 grader varmt och vi ska sitta inne i en kyrka. Men visst ;)
Idag så blir det att raka benen, smörja in mig med BUS och be till gud att jag inte blir flammig (vilket jag har en tendens till att bli) Sedan så ska jag prova alla kläder och Erika ska komma ner med smycken och sådant. Måla tånaglarna måste jag också göra...
hehe.
Men EFTER det så kan jag nog vara redo att gå ut och möta solen! Great, huh?

Nu ser jag Sofie komma gåendes längs gatan så jag tycker att detta inlägget bör avslutas!
Puss&Kram, ha en riktigt fin dag i solen!

Kommentarer
Postat av: myyyyyyyzan <:

Är det din mamma som gifter sig? :D

sv: HAHAHAHAHHAHAAH jo men visst - HUR KUNDE DU SE SÅ LUGN UT SOPHIA?!?! :O:O <3

2010-07-02 @ 13:49:53
URL: http://musicisthedrug.blogg.se/
Postat av: myyyyyyyzan <:

sv: men jag kan ju gifta mig i bahamas om jag så vill, och inte i helsike bor jag i ett land med ett sånt underbart klimat heller?! =_='

HAHAHAH, wooooonder whyyyyyy.... 8D

2010-07-02 @ 13:57:57
URL: http://musicisthedrug.blogg.se/
Postat av: Sofie

Hej! :D DU SER MIG!? o.o<33

2010-07-02 @ 22:33:59
URL: http://sofiejohanssonss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0