it's raining today..

...the blinds are shut, it's always the same.

Sitter här med Sofie, vi var nyss ute och satt på stranden och pratade lite. Det var bara några få där pga vädret.  Regn och gråa moln, underbart enligt mig, men när vi kopm dit så var alla påväg hem.
Ikväll ska jag träffa en person och förhoppningsvis sluta lite fred.

Nu är jag sjukt hungrig och mamma kom precis hem så ska gå och klaga till henne, höhö ;)

Förlåt för dålig uppdatering men jag orkar inte.

Puss ♥


-system of a down äger!-
Kommentarer
Postat av: olsson

låter som en lugn dag ^^



ÄNTLIGEN nån som tycker att SOAD är bra :D

2010-07-21 @ 22:40:22
Postat av: Anton Kouba

Sv: Tro det eller ej... Men Lidl =$ HAHA!

2010-07-22 @ 19:36:15
URL: http://lillakab.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0