L?

Som ni vet (om ni läser min BDB) så är jag obsessed av L (Lawlight) och jag har bestämt mig för att köpa en peruk som liknar hans underbara hår! Det finns flera olika på ebay och kostar inte mer än 200 svenska kronor (inkl. frakt och sånt) och ser ut såhär, en av alla då.

You like, admit it! ^-^


Visst är han söt?! :'D
Förlåt, var tvungen..

Iallafall... den peruken kan faktiskt vara bra till annat också! Om jag tappar mitt hår, eller nått!
Ska prata med pappa, tror dock inte att han gillar att jag ska köpa den på ebay, ehe, men men!
Förresten så har jag kollat in en massa sminkvideor och fått tillbaka sminklusten!
Så imorgon blir det att åka in till stan och shoppa loss! (men vart fan har jag tänkt få pengar ifrån?! Jag är pank, med STORA bokstäver?!?!)

Jag planerar att handla;
en foundation (min första!)
en vit kajal
brun maskara får inhandlas senare!
depend nagellack
concealer
en palett med många ögonskuggor (kanske)
sminkborstar!

ögonbrynspenna!

hehe. jag har 175 kronor, duh? Men jag kan nog be på mina bara knän för mamma och ta ut några månadspengar i förskott! ;) Har nu 500 kronor! :D

Puss&Kram på er!

Förlåt för fattigt inlägg..

Kommentarer
Postat av: Anna

HAHA we're obsessed ;D Och peruken är jävligt lik!

2010-07-14 @ 12:54:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0