MAGEN KURRAR REJÄLT..

Hej igen fina!

Min nackspärr är fortfarande kvar men det är inget att klaga på!
Jag behöver ju inte kolla åt höger bara, höhö.
Tog mig ett fotbad och målade mina naglar blodrött, jag vet att jag sagt att jag tänker låta dom vara ett tag efter mina lösnaglar men naj! Det orkar jag inte, men eftersom nagellacket är rött så har jag en massa underlack på! Inte vill jag ha gula naglar inte! :D
 Idag är alla mat tider lite rubbade, pappa har inte varit hemma på hela dagen och jag har inte orkat gå upp till lägenheten och fixa nått heller. Pappa kommer hem om några minuter, så det blir en riktigt sen middag! Men vad gör man?

 FÖRRESTEN! JAG HAR INTE ÄTIT NÅGOT ONYTTIGT IDAG! *hoppar upp och ner klappandes i händerna* AMAZING HUH? eh.. nej men seriöst. Jag var inne på ica innan och var sååå nära på att köpa choklad men tänkte på min framtida drömkropp och tog tag i närmaste müsli och praktiskt taget rusade ut ur affären! Men det är ju framsteg? Puss & Kram

ps. och tydligen så har blogg.se fått ryck på mig och tagit bort mitt ställe med fetstil, kursivstil och allt det. Bu hu, på dom! Men ni får klara er! edit: allt funkar som det ska igen, tack vare Linda! Danke schön!
Kommentarer
Postat av: Linda

Det där med fetstil och såhär det hände mig men så tryckte jag på ändra redigerare och helt plötsligt kom det tillbaka och btw duktiga du att inte köpa choklad det hade jag fan aldrig klarat av =)<3

2010-07-13 @ 22:02:56
URL: http://dogunleashed.blogg.se/
Postat av: myyyyyyyzan <:

Du är så duktig ^^ Jag saknar dig D: BTW SÅ ÅT VI INTE SÅ ONYTTIGT NÄR DU VAR HOS MIG!! Inte mot vad vi ville innerst inne 8D <3

2010-07-13 @ 23:22:45
URL: http://musicisthedrug.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0