MONTAG

Godmorgon!
Jag hade den läskigaste drömmen ever, fyfan! D: Tänker inte berätta men den var hemskt läskig!

Förrsten, jag har uppdaterat förra inlägget lite! Har nu 500 kronor, ungefär. Kanske kan fjäska lite för pappa också? *angelface*

Gick upp i vettig tid idag, kvart i elva. Duschade och höll på att svälta ihjäl så jag var tvungen att förkorta duschen lite.. ´Sedan gjorde jag té och några mackor med honung på (nyttigt värre), och satte mig och kikade på min nya Ellos tidning samt fnös åt 'hem till gården'. Det programmet är verkligen dåligt, jag fattar inte att dom ens får sända det?!
Nu sitter jag iallafall och väntar på att Sofie ska packa klart sin resväska för att sedan komma till mig så att vi kan åka till stan!

Pus&Kram på er!
Njut av värmen!♥
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0