SHAKE IT

Äsch, vad fan! Jag har inget att göra för tillfället och jag känner för att blogga (jag tror faktiskt att ordet 'bloggpaus' gör något magiskt...) lite innan Sofie dyker upp som vanligt!
Dock befarar jag att jag håller på att bli allvarligt sjuk.
Jag tror jag lider av sommarlovet-är-för-långt-jag-längtar-till-skolan-sjukan-plus-att-jag-kommer-ligga-efter-i-matte-så-jag-borde-börja-öva-nu sjukan. *smackar missnöjt med tungan* inget bra, inget bra...
hehe ;)
Jag har börjat lyssna mycket på en låt från eurovision contest 2010, 'playing with fire' heter den. ÄLSKAR DEN!

-men omg, hör ni tonen hon tar vid 2:57 eller?! Jag får gåshud varenda gång! som sagt, älskar låten! Den finns på spotify också!-


Puss&Kram på er! får se om jag pallar skriva ett till inlägg idag, så håll till godo sålänge!♥
Kommentarer
Postat av: myyyyyyyzan <:

sv: WE TRULY ARE!!! :D supervågade ;) hahahahahaha XD



Dude, finns det surikater, lemurer och tigrar så är det rena paradiset!!!! :D wish it was tomorrow... men samtidigt inte för då hade jag sett Erik igår :O:O XD i övermorgon!! XD <3

2010-07-26 @ 16:34:45
URL: http://musicisthedrug.blogg.se/
Postat av: myyyyyyyzan <:

sv: ja den är amaaaaaaaaaaaaaaaazing!!!!!! O_O <3

2010-07-27 @ 16:43:44
URL: http://musicisthedrug.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0