That's what you get, when you let your heart win.

Hey there bananas!

Nu är Mys resa hit planerad! Hon kommer den 7:e Augusti (lördag) och stannar till 13:e Fredag), nice prajs! :D
Och min resa till Varberg i morgon är också planerad! Pappa skjutsar dit mig så att jag är till klockan elva någongång och sedan åker jag tåg hem på Fredag!

Jag och Christian var nyss uppe och hämtade mitt guitarr hero som jag fått (helt gratis) av mina grannar! Så nu blir det nog att lira lite sånt! Har dock bara en gitarr men det går!
Puss på er! <3
Kommentarer
Postat av: Anna

HAHAHA den 7:e är jag på KENT! :D

2010-07-06 @ 20:27:56
Postat av: myyyyyyyzan <:

Dude, det verkar inte vara okej med varken dina mattekunskaper eller datumkunskaper O_o fredagen den 13, mon freunde ;)



sv: HAHAHA whot?! nej inte fint! och vad sjutton menar du med TANGA?! O___o JAG LÄNTAR MED! IMORGON ÄR DET EN YNKA MÅNAD!!!! <3

2010-07-06 @ 20:41:11
URL: http://musicisthedrug.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0