TORSDAGSKVÄLL.

God eftermiddag! :D

Förlåt för att jag inte bloggade mer igår, men jag och brodern min bänkade oss framför TV:n och kollade säsong 5 av Scrubs. Lieeeeeeeeeeeeeeeeebe!♥ Ja, så klockan hann bli ett innan vi beslöt oss för att stänga av och sussa sött. hehe.

Älska eller vad?!


Anyway. Idag så drog jag och Sofie in till stan och mötte upp Erika på hennes lunch för att leta skor till bröllopet. Efter långt och länge så hittade jag ett par svarta sandaletter på DinSko! Sedan så köpte jag ett par jeansshorts som verkligen var behövliga!
Förresten så börjar Torsdagskvällarna idag! Erik Grönvall är det tydligen idag, några tjejer stod och väntade redan klockan två. Jisses. Men ja- om det varit TH så hade jag sovit utanför i en vecka så jag ska nog inte säga nått xD


Så nu sitter jag här med Sofie, fast ja.. hon sitter ute på gräsmattan men det skiljer bara ett fönster mellan oss ;) Nu tror jagt vi drar ut lite, puss <3
Kommentarer
Postat av: myyyyyyyzan <:

sv : HAHAHAHA no idea XD men jag miss you viel veil D: TUR ATT VI SNART SES :D OCH IKVÄLL SKA JAG SE ECLIPSE :D SKA GÅ TILL BUSSEN OM TIO MINUTER OCH HAR INTE KLÄTT PÅ MIG KLART ÄN :D GOOD MY! XD <3

TOOOOM! LASS DICH FALL UND ZU FLIEGEN! eller något XD

I WILL NEV ER LET YOU OUT, BILL DO ME FOREVER NO FOREVEEER NOOOOOW! :'D

2010-07-01 @ 18:41:41
URL: http://musicisthedrug.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0