I MAKE HER SAY OH OH.

Yes, nu har Sofie tagit sig hem och jag sitter här i min ensamhet...:(
Haha, nej jag skämtar bara! Jag kan göra inprincip vad jag vill, mami ska göra lite grönsaksdipp har hon lovat så jag antar att vi bänkar oss framför TV:n som vanligt.  
SCRRUUUUUUUUUBBS! :D höhö, kanske..Känns som om jag sett alla avsnitt redan så det kanske inte är sådär superkul. Eller jo, vem försöker jag lura? Jag kan se dom hur många gånger som helst! :D

Jag och Sofie spelade ett spel som är superkul när man har tråkigt, bloons heter det och går att finna på spela.se! Try it! Man blir superfrustrerad när man inte klarar det, dock. ;)

Idag när jag var inne på FACE så hörde jag en bra låt som jag kollade upp när jag kom hem. Slänger upp den och några andra låtar i slutet av inlägget!
USCH JAG KÄNNER MIG TRÅKIG UTAN MIN KAMERA! D': Måste be My skicka bilder från mitt besök där, så att jag har någonting att lägga upp..

Don't fucking tell me what to do- Robyn.
Helskön låt som sagt men jag har lyssnat sönder den de senaste timmarna!


Fembot-Robyn.

The only Exeption- Paramore

Alice- Avril Lavigne

Puss på er!



Update: Jag sitter jag fortfarande vid datorn och kollar biobiljetter till Eclipse för jag kan fanemig inte bärga mig!!
Kollat en massa klipp från Eclipse och suttit typ fem centimeter från skärmen, höh.
Mamma kom in med morötter och dipp men jag tror jag tänker vara lite social och sätta mig med min familj, seya later! ♥
Kommentarer
Postat av: >> En skrivande Amanda <<

svar: okej då ska jag nog ta och läsa den =)

mm skönt med värme iaf =)

badar du helst i hav, sjö eller pool? =)

2010-07-01 @ 21:37:06
URL: http://enskrivandeamanda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0