Gute nacht! :D

Sista inlägget!

Nu har jag fått i mig lite mat och jag är nöjd men känner mig lite ensam. Har liksom ingen nu när Sofie är i (jag har aldrig fattat om man säger i eller på?!) Mallorca en vecka framåt! Och Dennis är i Göteborg idag tydligen, men på torsdag så ska han skjutsa in mig till stan (han har precis fått körkort och jag lovar- vi kommer krascha!) och så ska vi gå på T-kvällen tillsammans med några andra kompisar! Det är Mange Schmidt som uppträder, och han är riktigt bra enligt mig!
I alla fall så känner jag mig ensam så därför går jag omkring och låtsas att jag är Bella Swan, självständig och egen. höhö.
min förebild!

Nu ska jag krypa till kojs (vem säger så längre?) och drömma fina små drömmar om.. ja, vem?
Kan ni klura ut det kanske? ;)
Kan ge er en ledtråd...

 Ser ni blicken han ger mig? I promise, he's totally in too me.
;) haha!

GODNATT!

Kommentarer
Postat av: myyyyyyyzan <:

Sv: yesyesyesYES!



mucho!! <3

2010-07-14 @ 12:59:32
URL: http://musicisthedrug.blogg.se/
Postat av: olsson

haha var negativ du är XD vi kommer inte kracha :P för jag skulle inte ha fått körkortet om jag inte körde bra :D



synd att han dör D: death note är riktigt bra anime serie :D

2010-07-14 @ 20:55:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0