GÅRDAGEN!

God morgon! :D
Eller ja, inte för er kanske men för mig! Jag måste verkligen gå och lägga mig tidigare!

Igår så hade jag ingen tid att blogga, vaknade sent, åt frukost, njöt av att se hur regnet skvalade utanför fönstret och funderade på att gå ut när det äntligen regnade, kollade på Ghost whisper och vågade inte vara själv i lägenheten (höhö.) så jag smsade Dennis och undrade om han kunde komma över vilket han gjorde efter 40 minuter. Ja, sedan så började vi av någon anledning spela upwords (typ som alfapet), haha. Det var skitkul! Jag vann såklart! ;)
Efter det så började klockan bli brått så vi satte in pizzorna i ugnen och jag ägnade mig åt sminkningen. Dennis mamma ringde och sa att han fick låna bilen så han tog pizzan i handen och sprang hem, haha! Jag fortsatte att sminka mig i lugnan ro och åt lite pizza. Då fick jag ett sms om att jag skulle vara vid ica om fem. Smått panik, så jag bytte om två gånger, sminkade det sista och tryckte i mig pizzan och försökte anse att jag var klar.
Men eftersom jag var så långsam så körde Dennis upp till mig i stället, men techno musik på max och en skrattandes Stefan brevid sig.
Dennis fick sitt körkort för ett par månader sedan, och jag måste säga.. att det var det var något av det värsta jag varit med om inom bilkörning (då är det allvarligt, men no offense Dennis!)! Vi lyckades ta oss till Sjömarken och hämtade upp Fanny(aka Fran). Men..såklart körde Dennis upp för den långa backen som ledde till Fannys hus så när vi skulle backa ner så kom det en bil och vi blev nästan påkörda, så han körde upp igen (med mig och Fanny skrikandes) för att backa ner lite lugnare.
Men då kom det en till bil som var tvungen att sänka farten mycket för att inte döda mig och Fanny som satt i baksätet. Kul, verkligen!
Efter några svordomar så lyckades han köra ut på rätt sida vägen och började köra in mot stan.
På vägen hade jag och Fanny vårat eget disco där bak och dansade till den dåliga techno musiken, haha! Men då Dennis släppte vägen med blicken (tro mig, jag vakade över honom som en hök. Så orolig som jag är.) och jag gallskrek åt honom att inte våga kolla någon annanstans än på vägen. Det hjälpte inte.
Efter den lilla..intressanta resan så var vi framme.
Vi träffade Hannorna (det var två stycken?) och en tjej som kallades Alex och några fler. Det var kul, vi satt uppe på taket och skrattade åt kondomerna vi fått av en kille som gav ut sådana. haha! Vi höll på att kissa på oss! Det stod en massa information och sedan fick man en fråga med också. Nej, jag tänker inte säga vad det var för någon, heehe.
Lite mindre kul var det när mina smokers till friends började blåsa rök i mitt ansikte, inte med mening men endå!
Nej, asså. det var bara två som rökte, så att ingen tror att det var lilla rökgänget eller så! D: Usch, nej!

När klockan slog nio så begav vi oss mot Mange Schmidt och trängde oss emellan en massa människor som inte gav oss de snällaste blickarna. Vi stod ganska långt fram, jag och Fran tröttnade på att alla bara stod helt stilla och glodde som guldfiskar så vi började dansa och sjunga med. Hehe, gissa om alla kollade? Skitpinsamt, men det var det värt.. Ryktet verkade sprida sig för till och med fjortisarna på första raden vände sig om och kollade. HAHA, syns man inte så finns man inte, right?
Men Alex började må illa så vi tog oss ur folkmassan och satte oss på en trappa lite längre bort. Hon hade inte druckit något så Dennis och Fran hämtade vatten på en resturang och Alex mådde snart bättre.

Orkar inte berätta mer, för vi gick mest runt i slutet. Sedan tog vi bilen hem och då skrek jag och Fran rakt ut, så att Dennis tvingades köra i sextio på motorvägen, hahah!
när vi skulle lämna Fanny så körde han upp för backen, var fem centimeter ifrån att backa på Fannys cykel, jag skrek, Dennis körde upp på gräset, jag bad om att få hoppa ur medan dom backade mer, alla bara skrattade, Dennis backade på ett par brädor, jag föreslog (som den smarta kvinna jag är..!) att han skulle backa upp på den stora garageuppfarten som var mitt emot honom. Så det gjorde han och allt gick mycke bättre. Vi kom hem levande!
Dennis, hehe, jag älskar dig, lovar! Men din bilkörning skrämde skiten mig! xD


Det var gårdagen! Idag har jag inga riktiga planer, mamma kommer hem från Glommen så jag ska väl antagligen ner dit ett tag. Sedan väntar jag på att Anna ska svara på mitt sms om när hon kommer till Sandared!
Nu måste jag äta nått innan min kropp går ner i svältläge!

Puss&Kram!

Ni som var på T-kvällen igår, hur var eran kväll, hade ni lika kul som mig? :) ♥

tog bara en random bild på honom ';)
Kommentarer
Postat av: >> En skrivande Amanda <<

svar: haha fy ja det är hemskt när man kopplar verkligheten till läskiga filmer.. :S

hur är det med dig idag annars? =)

2010-07-16 @ 17:19:19
URL: http://enskrivandeamanda.blogg.se/
Postat av: myyyyyyyzan <:

sv: hahaha aw! my right cheek is holy! nu ska jag klona honom så jag kan pussa honom massa fler gånger!!! Hihihihi ^^ jag tänker också på tom när man skriver flina, hahaha. jäkla tomtom! xD



lovar att jag ska dansa soldans, och packa bra kläder! (y) <3

2010-07-17 @ 13:56:15
URL: http://musicisthedrug.blogg.se/
Postat av: olsson

alltså fy vad du överdrev där :P det var ju inte alls nära att bilen skulle köra på oss det var 50 meter kvar och den körde i 30 :D och behöver ju inte ha blicken på vägen hela tiden X) tror ej dina föräldrar har det hela tiden :P



hmm kanske ska träna lite på backning ur trånga hörn :)

shit körde jag så sakta på motorvägen det låter inte som mig :P



haha en sak är säker aldrig fran och dig i samma bil ;) usch vad ni skrek och höll på XD

2010-07-19 @ 02:46:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0