Ser du stjärnan i det blå, den får hjärtat mitt att slå!

Dagen passerade utan några större överraskningar.

Det enda jag har att se fram emot ikväll är disken som väntar på att bli diskad. JIPPY!
Haha, nej men. Det är inte mycket och jag överlever sålänge spotify bestämmer sig för att fungera och fortsätta leverera bra musik!

Jag behöver verkligen skaffa mig lite nya kompisar, men vart hittar man dom liksom? Alla som verkar intressanta bor för långt bort, är inte intresserade av mig, är för gamla (tycker dom, ålder spelar ingen roll för mig) eller för kända. Typ. haha! Finns det ingen butik där man kan handla kompisar? "Buy a friend- be happerly ever after!" eller nått?
haha, vilken tanke!
Nej, men seriöst! Jag vill ha killkompisar, ingen baktanke som 'åh, jag blir kompis med honom och låter vår vänskap utvecklas till kärlek' bara liksom...plain friendship. Han/de får gärna vara homosexuella också, asså jag vet inte vad det är med mig men jag har nog en crush på homosexuella killar och tjejer. Oj, det lät konstigt men jag har alltid velat ha en riktigt bögig killkompis som alltid finns i filmerna! Jag fattar ju liksom att det inte riktigt är verkligheten, undrar om killarna i fab5 verkligen är som dom är hemma också? ...
anyway, det jag menar är att jag skulle vilja ha killkompisar, som jag hade när jag var liten! Vad hände med dom liksom, jag var en tom-boy när jag var mindre (är det fortfarande lite) och var oftast med killarna. Tills en tjej i min klass påpekade det och tyckte jag var konstig. And that made me hang with the guuuurls instead.
De flesta av mina kompisar har killkompisar, många till och med och jag har ingen! Typico.
Killar är mindre komplicerade än tjejer, inte alla, och det är inte lika mycket skitsnack bakom ryggen liksom.
Hade varit skönt med någon som fanns där hela tiden.
Jag får nog fortsätta leta! (:


Nu sitter jag och lyssnar på en härlig kärleks lista som är lång och bra, och äter melon!
Hittade en jättefin låt! Den sätter sig verkligen i hjärnan och finns också på spotify!


Söt va?

Nu ska jag försöka avsluta lite långsamt och förbereda mig för sängen!
 
Hur har eran dag varit, någon som har planer för veckan? :) ♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0