ONLY EXEPTION.

Guten morgen, lieblings!

Usch, något väldigt otrevligt hände mig i går natt när jag skulle sova. Jag kände något kallt unde min fot och undrade i tystnad vad det var, så jag tände lampan och vad fick jag se när jag kollade? Jo, en fet jävla kattfästing som låg där och myste i min varma säng. Fyfan säger jag bara! D: Jäkla katt, usch på honom! Fast ja, jag antar att vi får skylla oss lite själva när vi inte tar bort hans fästingar, men ja. Men vad fan har han i min säng att göra?! Vi har ett helt hus, sov någon annan stans för..kattgudens skull!

I alla fall! Blev väckt av mamma någon gång vid nio (antar jag) och hon kom in och började prata nått om att hon skulle väcka mig halv tio. Jag bara WHAT?! Men jag var för trött för att uppfatta resten, nått om någon visning. Så jag somnade om och vaknade klockan elva. Orkade inte gå upp, vände mig i värmen, och gick sedan upp klockan tolv. LOVLEY!
Bestämde mig för att äta nyttig frukost så jag gick in till mammas butik och kollade bland té sortimentet och kom på att jag hört att grönt té tydligen var nyttigt och bra så jag valde det. Med smak av youghurt & citron. Mums!
Till det så kokade jag två ägg och åt müsli med fil. Känner mig suuupernyttig! Way to go, Sophia!
Jag satte mig framför TV:n och kollade på Desperate Housewifes. Jag ÄLSKAR den serien! Jag måste verkligen köpa säsongerna! När jag får pengar, då. 

Nästa vecka blir det antagligen Vaarberg (som Anna säger att jag uttalar det, kan jag hjälpa det? - Nej!) med Anna! Det var längesedan, kommer bli kul!
Dom ska tydligen ha en hund hos sig denna veckan och jag ,som är fullkommligt förälskad i hundar, vill ju såklart komma dit! Men nej nej, lilla jag är ju ganska pank för tillfället. Typiskt, eller vad?! ._.'


Dagens låt är utan tvekan only exeption - Paramore. Underbar! Här är en fin cover!


Nu ska jag nog försöka hitta på någonting.. mina fötter har inte fått den uppmärksamhet dom behöver!

Puss&Kram!

 Vad tycker ni om att 50 öringarna ska bort och 2 kronorna ska in?


?


Kommentarer
Postat av: Anna

Jag tycker att 50öringarna har varit onödiga länge, så det känns bra, men 2kronor? såå onödigt!



Hoppas att du kan komma hit snart! :D

2010-07-06 @ 14:05:43
Postat av: Sofie§s

HAHA OFTA TVÅ KRONOR!? o.o :D:D:D:D

2010-07-06 @ 14:26:16
URL: http://sofiejohanssonss.blogg.se/
Postat av: nerdie

mahh jag som tycker 50öringar är så söta och onödiga, jag kommer sakna att kasta i väg dom å låta små barn plocka upp dom, då vips har denna onödiga sak förvandlas till ett litet barns lycka ^o^ hahah nej men en två krona känns väll onödigare än en 50öring iaf enligt mig så blööh på dom >.<

2010-07-06 @ 15:21:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0