VI HAR INGET LIV.

Du står framför Tokio Hotel..
Sofie's svar: vad skulle du gjort!?



1. Gustav slår dig - Ge honom en tallrik pasta.



2. Tom säger "vad fan gör du Gustav, du kan ju inte slå en tjej!" - Jag kramar om honom och säger " tack för att du förstår mig."

3. Hela Tokio Hotel säger "Ich liebe dich!" Till dig - Fyra mot en känns inte rättvist...

4. Bill säger "Varför är du så söt?" - Hemligheten är att dyka ner i Nilen :) Testa själv, kan rekomendera det.

5. Georg ger dig en kram - Kastat myror på honom



6. Gustav säger "Förlåt, men jag måste säga detta, du liknar en banan!" - Jag skulle sagt att han liknade en trafikbuss(?))



7. Georg skulle sagt "Varför står du där? Krama mig!" - Jag hade gått fram till en myrstack och frågat varför dem inte gjorde som jag sade.


8. Bill skulle sagt "Vill du ha en kram sötis?" - Jag hade gett honom en fin och skuren tomat i en fin sallad.

9. Tom skulle sagt "Du är snygg" & blivit röd i ansiktet - Försöker ditt ansikte göra någonting mot mig? :)



Du står framför Tokio Hotel..
Sophias svar: vad skulle du gjort!?



1. Gustav slår dig - Knuffa till honom och le, antagligen o.o



2. Tom säger "vad fan gör du Gustav, du kan ju inte slå en tjej!" - I CAN DEFEND MYSELF, TACK! :D Men tack, ehe.



3. Hela Tokio Hotel säger "Ich liebe dich!" Till dig - Väntar på att dom ska skrika 'april april, din dumma ost' på svenska.. o.o



4. Bill säger "Varför är du så söt?" - *kollar mig omkring efter vem han kan mena men fattar sedan att han antagligen menar mig eftersom det bara är vi där* eh...När kollade du upp dina ögon senast, Billi? O.e



5. Georg ger dig en kram - :3 *dies a little inside och krama hårt*



6. Gustav säger "Förlåt, men jag måste säga detta, du liknar en banan!" -  -.-' Säger gurkan själv.



7. Georg skulle sagt "Varför står du där? Krama mig!" - NAJ FÖR DU GILLAR BARA MINA STORTÅR, VILL DU HA EN KRAM SÅ FÅR DU FAKTISKT KRAMA MIG!


8. Bill skulle sagt "Vill du ha en kram sötis?" - hehe, bara en kram? o.o



9. Tom skulle sagt "Du är snygg" & blivit röd i ansiktet - Dött och sedan vaknat upp i armarna på en förvirrad Tom och säga; Du är söt när du är generad! :D

10. Hela Tokio Hotel skulle fråga "Vill du hänga med oss när vi turnerar - Skämtar ni eller?! JAG TÄNKER SOVA PÅ HATTHYLLAN! :D









Eh..vi har inget liv. Alls. Sorgligt men sant.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0