BRICK BY BORING BRICK.

Hey lovely
Gud vad det ramlar in kommentarer, jag älskar det! Nu har jag liksom fått tillbaka blogglusten igen!
Vi har legat och solat, spelat badminton och badat hela dagen! Man får ju passa på att vara ute när solen skiner! Vi hade vattenkrig och mycket skratt blev det allt!
My är inne och duschar just nu, jag ska in efter henne men jag håller på att kissa på mig men om jag klarade mig i tre timmar på tåget utan toalett så kan jag nog överleva en halvtimme. Hoppas jag.
Mys föräldrar är ute med deras motorcykel (coolt, right?) men när dom kommer tillbaka så ska vi grilla! Mysigt värre!

Vi har kollat darkside of the sun-videon och haft blanka ögon. Hur kan man inte gråta till den? Den är U N D E R B A R! Så många minnen..
Sedan så redigerade My lite bilder från konserterna och jag låg bara bredvid och sjöng med, lika falskt som vanligt, till alla låtar som spelades.
Solen lyser fortfarande och jag vet inte riktigt vad vi ska hitta på efter duschen, men nått kul blir det allt!
Såklart.
Det känns verkligen inte som att jag redan har varit här i två och en halv dag!!

Oj, nu är det min tur att duscha, så Tschüs sålänge!
Vill inte lägga in en bild från Mys dator när hon inte är med, känns fel så ni får inte någon bild just nu!

Hur har eran dag varit?


Update av My: 1. Sophia sjunger VERKLIGEN INTE falsk! Überfint, jag är avis på flickan! 2. Nej, Sophia har ingen aning om att jag gör det här, och jag tänker inte säga något heller *fnissfniss* & 3. Here's a pic! (studpid girl, klart hon får kidnappa bilder!!) Slog ihop en av mina bilder från Stockholmskonserten med en på oss från i tisdagskväll eftersom jag inte visste vad the girl had in mind för bild ^^
Kommentarer
Postat av: PHOTOS BY NATALIA.

Göra ikväll? :D

2010-06-24 @ 21:31:54
URL: http://nataliasoder.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0