ES IST FREITAG, LEUTE! :D

Hey guys!

Jag har lite att berätta!


Igår hade min syster bal, hon var så himla vacker! Bilderna finns på Borås tidning men jag kan tyvärr inte spara bilderna, men om ni vill se dom så är det bara att gå in på BT och där finns det, lite längre ner en lista med alla baler/studenten, där står det Almåsgymnasiet och då ska ni klicka där! 63-64/70 finns min syster på!

Jag tog en massa kort och dom kommer antagligen ligga ute på bloggen inom en snar framtid ;)

Efter Erikas bal så gick jag och mamma till Thai silk, en thairesturant, och åt. Vi brukar nästan aldrig gå ut och äta, så det var trevligt! Till förrätt tog vi vårrullar (som jag inte har smkat på förut) Det var jättegott, verkligen!
Sedan så beställde mamma kycklingspätt doppat i jordnötssås medan jag tog gröncurry grytan! Vi delade maten, men orkade inte ens äta upp en måltid.. hehe. Till efterrätt tog jag jordgubb&vaniljglass med frukt. Mums, det var det bästa på länge!

Idag så brukar vi normalt bara ha fyra lektioner- Idrott, svenska, matte, NO och sedan lunch. (i den ordningen) men idag så har inte 7C någon skola alls, pga nått...så vi fick hoppa över NOn (som vi har tillsammans med 7C) så vi hade bara tre lektioner! Till råga på det så hade våran underbara idrottslärare bestämt sig för att vi skulle tillbringa sjuans sista idrotts lektion med nått roligt, för en gångs skull. Nämligen- att vara på stranden och bada!
Jättekul!

Vi slutade ungefär halv tolv, men jag och Sofie gick hem först klockan två för vi satt i bibloteket och läste! HAHA! xD

Men idag har jag bestämt mig för att kolla på Avatar, som jag har fått låna av Bettan! Alla säger ju att den är helt undebar och sånt så.. varför inte?

Puss sålänge!
Kommentarer
Postat av: Sofie

BARA FÖR ATT VI Gillar att läsa, men heja oss, då!



Kollar du klart, eller? För jag vill skriiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiva.

Hejdå, eller hejsan? Kanske ett, hej?:)

RESANDE TJEJEN.

2010-06-04 @ 16:22:37
URL: http://sofiejohanssonss.blogg.se/
Postat av: Anna

Avatar är faktiskt bra ^^

2010-06-04 @ 20:55:21
URL: http://annakaulitz.blogg.se/
Postat av: Sofie

VARFÖR DU LOGGADE UT? ;(

lesen................................................

2010-06-05 @ 15:07:33
URL: http://sofiejohanssonss.blogg.se/
Postat av: Sofie

GOT TO BE! GOT TO BE.



KAN INTE VI SES IDAG, DIN ÄLVA? :):)

2010-06-06 @ 09:46:22
URL: http://sofiejohanssonss.blogg.se/
Postat av: maud

Mysigt hade vi det på vår middag...ska vi göra om..

2011-02-06 @ 15:55:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0