HÅRFÄRGEN ÄR KÖPT...

...och på Måndag ska Erika färga det. 
Jag måste erkänna att jag är lite orolig, det står på instruktionen jag fick med att att första steget är att bleka det, och det tänker jag ju inte göra. Eller? Erika avråder mig (som syster och frisör) att göra det eftersom färgen fäster som berget och håret blir skadat och liksom *kommer inte på ordet så försöker förklara* sväller jättemycket. Inte okej! Men men, får se hur det blir!
Plus att burken med färg man fick var superliten! Den såg ju mycket större ut, tänk om den inte räcker till mitt hår?! Jag menar, när jag färgar håret med vanlig ICA- färg så behöver jag två förpackningar och denna är skitliten.
ISCHK, håll tummarna allihopa!

Iallafall, spelade nyss The sims 2, det var My som gav mig idén så varför inte? Det var super längesedan!
Dock så tröttnar jag ganska fort på det, 2:an blir lite långtråkig i längden. TS3 är mycket roligare och det ska jag spela när jag är hos Myzan, det har jag bestämt! :D
Imorgon blir det bara att packa, packa, packa! Pappa har sagt att han ska tvätta några saker och jag ska få låna ett par badshorts av Sofie att ha med mig. Ingen vill se mig utan shorts när jag badar, OHNAI! D: haha!
Sedan så funderar jag på hur mycket pengar jag ska ha med mig, minst 400 kr. För Ölands djurpark kostar 300 kronor och sedan behöver jag pengar till buss, glass och annat nödvändigt! (y) höhö.

JAG.SAKNAR.MIN.KAMERA! Jag blir så sjukt frustrerad av att lägga in samma bilder hela tiden, om ens några! När man inte kan använda kameran- det är då man behöver den som mest! Dålig tajming med Kalmar besöket också, hade gärna haft med den!

Me and dreamboy.. ehe-ehe.


Nu är klockan 22:46 och de senaste dagarna har jag gått och lagt mig lite väl sent så jag borde nog försöka sova tidigare eftersom jag vill vara pigg när jag åker på Tisdag! Så, ja.. skulle väl säga att det är dags att sova nu då!

Jag skulle vilja veta vad ni vill ha mer av på bloggen, give me some advice, guys! ^-^


Sovgott, fast nu är klockan 23:16... jag kollade på gamla videor och hjärtat värker av saknad. Kommer någonting bli som förr?
Kommentarer
Postat av: karro

I do comment ^-^

2010-06-19 @ 23:30:05
Postat av: myyyyyyyzan <:

MASSA MERA TOFFIE-BILDER!! :D btw, så ska vi åka till Ölands djurpark med bror och mamma, så du behöver inte betala inträde :D Men bring glasspengar - det ska bli en finfin midsommar i Kalmar sägs det :D

Btw, färgen räcker mycket längre än du tror! Jag färgade både mitt hår PLUS HÅRFÖRLÄNGNING med bara en flaska förra april när jag went turkos ;D



sv: HAHA det var det jag ville ha fram :D nu behöver du inte ha ångest mera :* <3

2010-06-20 @ 10:53:45
URL: http://musicisthedrug.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0