I can be you dream, can be your wish, can be your fantasy.

Hej!

Jag är ledsen att jag inte uppdaterad något de senaste dagarna med ja...om ni läser Mys blogg så kan ni ju hänga med lite grann i alla fall för hon har på något mirakulöst sätt lyckats blogga under dessa underbara dygn! Åker ju, sorgligt nog, hem i morgon. Tråkigt värre ju! I will miss Kalmar, familjen här, Myz skolas tak (e-he-he)..Jag kommer saknar Ölands djur-&nöjespark också! Orkar inte berätta hur det var, som sagt, det står på Mys blogg! But it was ah-some!
I will miss my sweet, odd, funny Myz, but well.. this is life but I will come back! TRUST ME! Hehe.♥
Just nu är hon inne och duschar så jag passar på att slänga in ett übersnabbt inlägg, great huh?

Har förresten läst ut The second life of Bree Tanner, FYFAN VAD SORGLIG OCH SÅ SJUKT BRA!

Anyway, skriver mer i morgon när jag kommit hem. Erika ska färga mitt hår på salongen imorgon.. vad det blir för färg?...Wait and see. ;-)


Puss&Kram från mig, sweet dreams!
Kommentarer
Postat av: myyyyyyyzan <:

AJ WIL MISS JÅ TÅÅÅÅÅÅÅ! ALÅT! Ölandsdjur-&nöjespark var ju bara så kärlek! Världens brännor och illamående, men såna minnen! GUD VAD SURIKATERNA VAR SÖTA! Och han på styltorna hade sexig mage, och han som gick i fågeldräkten som kikade in oss liiiite grann så där - he was kind of söt med <:

NÄSTA ÅR SKA VI ROCKA KRETA!!!!!! ♥

2010-06-28 @ 22:43:17
URL: http://musicisthedrug.blogg.se/
Postat av: >> En skrivande Amanda <<

så den var bra boken, har funderat på att läsa den men trodde inte att den skulle vara bättre än de andra.. :)



svar: låter kanon, jojga mår också bra =)

vad hittar du på i värmen? :)

2010-06-29 @ 14:52:44
URL: http://enskrivandeamanda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0