I heart SVEA

Hello!

Jag har inte kunnat skriva eftersom det har varit så mycket läxor och skit (seriöst, behöver dom verkligen ge oss tusen läxor sista veckan före sommarlov?!) men ja, ni verkar ha överlevt.

Jag älskar min syster, hon står modell lite gran för SVEA och hon får liksom 'ta' kläder från deras lager för en viss summa och så frågade hon mig för nån dag sedan. "Sofia, skulle du vilja ha någonting från SVEA, har fått mina pengar nu." Så underbart söt är hon! Jag svarade ungefär såhär: "Va? Men asså....eh, inte om du inte.. vill eller så. Skulle vara jättesnällt, men ...ja."
hehe, älska mitt språk, right? Och gissa vad? Igår kom hon hem med en jättefin sommrig klänning som kostade 700 kronor... gud!
Såhär ser den ut!
 - Gabriella Dress

Http://sveasvea.se
Där kan ni se min syster om ni vill det ;)
Fin va? Jag
ska ha den, ett par vita leggings, min ljusblåa jeansjacka och mina turkosa converse på skolavslutningen! Vad tror ni?
Den kommer vara jättefin i sommar!

Iallafall, jag längtar enormt mycket till sommarlovet! En och en halv vecka känns som en lång tid..
Jag längtar också till Erikas bal & studentfest! Kommer bli jättekul!
Vara ute i partytält på gräsmattan, men alla släktingar och massa fint ljus!

Jag har varit uppe sent varenda dag de senaste veckorna och jag går runt som en vålnad och känner mig som om jag var i en liten bubbla! Tänker somna tidigt idag!

Förresten! Min farmor och hennes vän van 10 000 kronor tillsammans, alltså 5000 var, på postkodlotteriet! Så vi var nere I Angered i Söndags och var med i TV, eller ja. Inte riktigt kanske, men jag ska kolla nästa fredag och kolla om jag kanske kom med någonstans där i publiken! ;)

Aja, nu får jag allt gå och lägga mig trots att jag vill vara uppe en bra stund till...


Puss&Kram <3
Kommentarer
Postat av: sofie

Hej, vi älskar svärd ljudet, håll snälla med mig :)haha. Varför ska jag inte se vad jag skriver? Alla killar alltså, ;o

2010-06-02 @ 10:53:57
URL: http://sofiejohanssonss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0