Idag väljer solen att titta fram lite...

Godmorgon!

Igår så bestämde jag och Sofiepie att vi ska jogga varje dag i två veckors tid (vill säga tills jag åker till Kalmar!), och vi börjar idag!
Så jag skrev ut ett schema på alla bra saker jag ska göra varje dag. Dricka vatten, äta långsamt, ut och gå.. you name it. Så det sitter på mammas träningsmaskin (jag sover i hennes rum då vi fortfarande har gäster) så jag kollade på den går kväll och somnade med ett leende på läpparna. Idag börjar mitt nya liv!
Jag gick upp halv nio idag (JAG?!) för att hinna vakna och så innan klockan elva då Sofie ska komma för att vi ska ta våran första joggingtur!

Så ja, nu sitter jag här-omklädd- och väntar på henne! :D

Jag lovar att jag ska blogga mera senare! <3
Kommentarer
Postat av: Anonym

Åh, så söt du är! Bokade ni tåg igår då alltså? :D de vi kollade på? :D jag nämnde det för mon päron igår, och de sa att det är 100% okej att du kommer :D :D

Jag längtar till i höst då mitt nya liv startar med massa plugg i ny skola, massa foto, massa bloggning(!), massa musik och massa träning! :D



sv: jag ska verkligen försöka komma igen! jag älskar att blogga ju :'3 <3

2010-06-12 @ 12:12:34
Postat av: myyyyyyyzan <:

sv: aj lajk my converse, buy your own räcker ut tungan

2010-06-12 @ 15:54:22
URL: http://musicisthedrug.blogg.se/
Postat av: Anonym

sv: WTF? bara FEM kuddar?! är du insane?! :O

do it now D: <3

2010-06-12 @ 22:34:00
Postat av: J o n a s

/Svar/ aw tack så mycket ^^ vad kul att du gillar min blogg! ^^

2010-06-13 @ 14:28:24
URL: http://transan.blogg.se/
Postat av: myyyyyyyzan <:

sv: höhöhö ja! vi är COOLA! 8D <3

till sofie: jag tog med mig kameran, externa utlösaren och stativet till duschen, startade duschen med varmvatten och sedan ställde jag mig i vattendropparna, posade och knäppte lite bilder XD

2010-06-13 @ 15:30:08
URL: http://musicisthedrug.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0