I'm home now.

Hej alla söta! (jag vet- jag härmar Jonas men so what?)

Jag orkar inte skriva ett långt inlägg, det har varit en lååång dag. Efter att jag spenderat tre timmar på ett tåg i typ 100 grader varm vagn med en massa rökluktande människor omkring mig, så satt jag dessutom i Erikas salong och fick mitt hår fixat i fyra-fem timmar. Sofie stod ut med mig, men nu så har luften gått ur mig och det märks att jag hoppade över lunchen...

Jag har ljusbrunt hår nu- med röda och blonda inslag.
Fuck vad jobbigt det var att sitta där och bara liksom..sitta!Till råga på det så fick jag färg på mitt linne och T-shirt. Inte.glad.alls. Först så avfärgade hon det, sedan blekte hon det och tillsist så lades det i en färg och då var klockan runt åtta...
Tack till min syster, verkligen! ♥

Känner mig nedstämd men det ska sovas bort, typ.. nu.
I morgon blir det att gå upp tidigt, runt nio (och jag som planerat att sova länge för första gången på ett tag) för att det är visning på huset klockan sex på kvällen?! Mamma är lite knäpp, hon vill att allt ska vara rent och fint och att vi ska städa hela dagen. No way! Over my dead body (troligen...)
Välkommen till verkligheten. Typ.

Annars så vet jag inte riktigt vad som händer i morgon, kanske ska in till stan och inhandla en mörkbrun mascara. Lite diskret sådär, kan vara bra att ha! Sedan ska jag hitta kläder till bröllopet som är i helgen, det blir att tåga upp till Stockholm och träffa mina släktingar som jag aldrig träffat innan, kommer inte kännas konstigt alls, nej nej...

Saknar Myzan galet mycket faktiskt, men vi träffas snart igen. Typ.

Äsch, vem fan försöker jag lura? Jag orkar ingenting just nu, dagen har varit skit och jag är sur,arg, ledsen, trött och tänker fula tankar om alla. Hoppas jag vaknar på rätt sida i morgon. Annars vet jag inte vad det blir..

Ledsen för ett tråkigt, bildfritt, inlägg men ja. Det var ett under att jag gjorde något alls!

Puss&Kram på er!

Hur har eran dag varit förresten? Bättre än min?♥ :)

Kommentarer
Postat av: Sofie

apa.



"LÅT INTE RÖDA PRICKAR FÖRSTÖRA STÄMNINGEN, ANVÄND ANPASSADE PRODUKTER FRÅN RUVSU NÄSTA GÅNG DU RAKAR DIG."



"coca cola, MEN det är EN färg per vecka, samla alla sex!"

2010-06-30 @ 11:01:56
URL: http://sofiejohanssonss.blogg.se/
Postat av: myyyyyyyzan <:

Aw, darling. Jag saknar dig, hoppas det är bättre idag <3

2010-06-30 @ 12:55:18
URL: http://musicisthedrug.blogg.se/
Postat av: olsson

oj du har vart med om mycket medan jag har varit i italien ^^ det blev ju fint ändå den färgningen :3 och det du färgat nu låter fint :D vi får la höras nån gång ciao :3

2010-07-12 @ 10:55:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0