JAG DRICKER TE MED SJUKT MYCKET SOCKER! :C

Hey!

Jag är ledsen att jag knappt uppdaterar, men jag har ingen riktig blogglust för tillfället!

Idag kommer iallafall Sofie (om hon kan bestämma sig för att äntligen lyfta sitt ass och komma.. det har tagit två timmar nu..) och vi ska nog ner till mamma och hon ska hjälpa mig med min scrapbook som ska bli en försenad födelsedagspresent till vati! :3

Anyway...Jag förstår mig inte på min kropp! Jag somnade klockan ett igår, eller nått, och ändå så vaknar jag halv tio?! Konstigt! Hade världens huvudvärk när jag vaknade och gick upp och satte på datorn som jag alltid gör innan jag gör frukost. MEn ja, jag åt inte frukost förren vid tolv tiden, höhö. (a) Jag är alltid hungrig, men vill aldrig äta. Är det illa då? O.o'

Så nu sitter jag här med en kopp te och försöker att inte spränga Sofie i luften för att hon aldrig kommer!

Btw, i förrgår så var jag och Sofie i stan och jag kom hem med;
Ett par svarta STORA (storlek 44, dom hade inte mindre och jag ville verkligen ha dom) shorts, H&M 149:-
En svart body, GinaT 150:-
Ett rosa, långt linne, GinaT 99:-

Löv it! Nu har jag något att ta med mig till Kalmar, bara tre dagar kvar tills jag är Kalmar med Myzan! Måste börja packa, i morgon är den officiella packdagen! Massor av pengar kommer gå åt.. .__.' 300 till Ölands djurpark, busspengar, kläderpengar m.m
D:
Men,men ;)
Och så får vi ju inte glömma att My ska färga håret på mig heller!
Pappa kommer hem från SHOCK idag, men den här färgen!


Vad tror ni?

Puss på er!♥

Kommentarer
Postat av: Natalie

Tack så mycket :D

kanske ny del redan ikväll !

2010-06-19 @ 14:17:50
URL: http://unleashedpuppies.blogspot.com
Postat av: Anna

Ahhh! übercoolt!

2010-06-19 @ 14:35:56
Postat av: myyyyyyyzan <:

Åh, det kommer bli så fiiint! :'D



BTW! Klaga inte på din kropp >< jag somnade typ tjugo i ett och vaknade aspigg klockan 04.55. VADFAN?! Lyckades dock somna om (a) tur det, annars hade jag nog dött lite halvt idag xD <3



sv: jo men visst!

2010-06-19 @ 18:06:39
URL: http://musicisthedrug.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0