KALLT VÄDER = BIG NO NO!

Hejsan! Nu är jag hemma igen!
Åt på pizzan med Mamma, Conny och Sofie sedan så gick jag och Sofie till stranden och pratade och frös ihjäl typ. Visste fan inte att man kunde ha gåshud i ansiktet...

Har hittat kläder till bröllopet som är på Lördag nere i Skåne, en jättesöt silvrig, volang-klänning från Cubus, Svarta klackar och en massa silversmycken! Erika ska göra mitt hår också, det blir nog aw-some! 
Dock så är jag så sjukt blek så det finns inte, därför så ska jag solduscha i veckan! 350 kronor och färgen stannar i endast fem dagar. Men Erika gjorde det idag och hon är så SJUKT FUCKING brun. Omg, så ja.. det är värt det! Hon har färg som en mörkhyad person och hon blir brunare i morgon... jesus! 
Men inte tackar jag nej till det inte? 

 Yeah, well. Har inte så mycket mer att säga faktiskt, ska in till stan i morgon och kolla skor och sånt ;) ICH MAG!

Puss&Kram på er alla!

-så ser det ut!-
Kommentarer
Postat av: myyyyyyyzan <:

Här är det molnfritt idag, men jag saknar dig din plutt D: <3

2010-07-01 @ 11:23:49
URL: http://musicisthedrug.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0