Måndag, dagen innan Kalmar! :D

Hej alla fina bloggläsare! (a)

Gick och lade mig tidigt igår, klockan tio! Fast, ja...det kanske inte är så tidigt ändå, det beror på. Men iallafall så vaknade jag oönskat vid klockan sju. Jag räknade på fingrarna och insåg att jag faktiskt sovit i tio timmar, great! Men noway(!) att jag tänkte gå upp vid den tiden så jag somnade snabbt om och VIPS, så blir man väckt av pappa och klockan är snart elva!

Argumenterade med pappa vid matbordet, inte det första jag ville börja dagen med precis, men han är som han är. Orkar inte berätta vad vi tjaffsade om, men det var bara onödigt!'
Idag så ska jag packa de sista sakerna och när klockan slår sex så pallrar jag mig ner till mamma och får mitt hår färgat av Erika. (HÅLL TUMMARNA!) Annars får jag nog gå runt med mössa ett bra tag.. inte populärt och lite misstänksamt på sommaren?
Sofie står som vanligt (den senaste veckan iallafall) och fixar mitt hår, löv it! Jag somnar ju nästan! ^-^

Älskar låten sjukt mycket, så vacker!
 

Anyway, puss på er! Nu ska vi väl.. eh. ah.
Gå ut eller nått, snart iallafall! ;)


Hur är eran dag hitills?
Kommentarer
Postat av: PHOTOS BY NATALIA.

Kika in och svara gärna på frågan i mitt senaste inlägg :D krams

2010-06-21 @ 21:01:14
URL: http://nataliasoder.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0