PACKNING PACKNING!

Hello guys!
Sofiepie är här och fixar mitt hår, hon är amazing med hår! :o Hon SKA bli frisör!

Håller på att packa, jag har för mycket kläder och för liten resväska, men vad gör man? Jag har bestämt mig för att bara ha med mig;
2 par jeans
1 par svarta, stora shorts
6 linnen, i olika stolekar och färger
5 tjocktröjor/jeansjackor/kavajer
2 klänningar
4 kjolar
strumpor & Trosor & BH:ar
1 skärp
3 T-shirts
Ja, sedan så kommer jag inte riktigt ihåg mer. men ja ;)

Nu ska jag och Sofie ner till mamma och plocka med oss pengar, en bikini och lite leggings!
Puss, hörs senare! <3

Kommentarer
Postat av: myyyyyyyzan <:

Men lilla söta rara vän O_O du ska vara här i en vecka XD

sv: ja, och mamma kommer antagligen kväva dig plågsamt om du käftar emot XD

hawhahhaha, aw! <3

2010-06-20 @ 16:48:09
URL: http://musicisthedrug.blogg.se/
Postat av: myyyyyyyzan <:

Sv: åh, tacksi :') I'M HOLDING BOTH MY THUMBS FOR YOU!(du skulle bara veta hur jobbigt det är att skriva!! XD) <3

2010-06-20 @ 19:25:52
URL: http://musicisthedrug.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0