SJÄLVKLART.. kunde jag ju räknat ut med lilltån.

Min färg blev inte såhär

Nejnej.. såklart inte! Utan den blev en blandning av den här

Hair Colour Directions, Directions

och denhär..
Hair extension clip, Stargazer
Men inte lika snyggt.. det blev helt fucked up!
Usch, vad arg och ledsen jag var! (kan inte riktigt förklara mitt humör nu) Jag borde sett varningstecknen när Erika öppnade burken och där var rosalila färg, men nejnej! Smarta Sophia trodde att allt skulle ordna sig, Erika klagade och kladdade ner hela mig.
Till sist så insåg jag att det kanske inte skulle bli så bra och fick smått panik.
När jag skulle skölja ur det.. usch, det var ett H.E.L.V.E.T.E! JÄVLA SKITFÄRG! Den färgade av sig överallt! På duschdraperiet (som nu är förstört), på mina naglar, händer, ansikte, ben, väggar, kranen, ja över fucking allt!
OCH DEN GICK JU ALDRIG UR HÅRET HELLER! Jag fick duscha minst fem gånger, med skakande ben och tårarna som bara rann. Till råga på det såg jag ut som om någon dränkt mig i rosa färg sedan, hela jag var rosalila och jag hade röda utslag på benen och rosa naglar. (?!?!) Jag är f*tt sur just nu, men om jag ska vara ärlig så kanske jag kan börja gilla färgen, den är inte så farlig..
Men rosen röd- MY ASS!

Jag har dock inga kort eftersom min kamera är paj, men jag antar att jag kan be Myz att ta några kort, och kanske lägga in! Det tråkiga är att det kommer bli svårt att matcha mitt hår, men färgglad kommer jag ju vara iallafall! Turkosa converse, Lilarosa hår, blå jeans, rosa linne och grön kofta. My kommer ju iallafall kunna hitta mig på stationen ;)

VISST ÄR JAG POSSITIV?

Nog om min färg nu.
Imorgon går jag upp klockan sju (kanske halv åtta), duschar en snabbis, gör i ordning det allra sista, äter frukost, trippelkollar att jag har med mig allting och sedan åker jag och pappa till ica för att handla nått att äta på tåget och tja.. sedan bär det av ;)

Ska ta och sova nu, är utmattad! Det känns verkligen att detta är den längsta dagen på året, jisses!
Ja, jag hade planerat att sova vid nio, men färgningen tog liksom tre timmar så ja.. får göra det bästa av situationen och gå och lägga mig nu!


PUSS PÅ ER ALLA SÖTA! (härmar Jonas lite, hihi!) Tror jag hinner blogga imorgon så ja, vill inte säga adjö ännu!

Kommentarer
Postat av: Sofie

DU BLEV JÄTTESÖT !:)

2010-06-22 @ 20:05:24
Postat av: Sofie

<3 O.O ha en underbar daaaag sööötnooos saknar någon att sakna :( stay with me! o.o<3



Tänk föresten inte på det som händer...Vet inte varför men det känns bara som att hon förstör ditt liv :(<333

2010-06-22 @ 20:06:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0