Självklart så ska det regna och vara molnigt...

eftersom jag kommit hem. Typico. Nej men seriöst, det är lugnt! Jag gillar vädret, det småregnar, men det är 18 grader vilket är helt okej! Vaknade idag runt elva, lite småtrött men annars kände jag mig bra. Jag är såååå mycket gladare och piggare idag än igår, jösses!
Jag gick upp och åt frukost, alla var redan igång med städningen så jag passade på att sega lite med teet... Höhö, nej men det var inte så farligt! Jag har TOTAL rensat min(a) garderob(er), ska springa bort till stället där man skänker kläder, det blev ungefär fyra påsar hehe! Men sjukt gött att ha det gjort, sedan har jag fixat lite med rummet, okej, mest mamma som gjorde men jag hjälpte till! 

Snart så planerar Sofie att pallra sig ner hit, som vanligt. Hehe, vi är alltid med varandra, är det ens hälsosamt? Jag är inte så säker... 
;)

Anyway, har på mig ett par svarta tights, mitt persikofärgade långa linne från Cubus (handlade i Kalmar) och en skjort-aktig tröja från Only som jag hittade längst in i garderoben! LOVELY!

Har inte så mycket mer att säga för tillfället, men jag är verkligen på blogghumör! Synd bara att min dator inte är det.. Längtar verkligen till jag får min egen dator!

Eftersom min kamera fortfarande är död så lägger jag in lite videor, hittade några riktigt bra låtar igår!

Liebe, liebe! Kanske inte eran musiksmak but you know what? -I don't give a shit! :'D


Puss&Kram på er!♥
Kommentarer
Postat av: myyyyyyyzan <:

Så jäkla skönt att höra att du mår bättre nu!! <3

2010-06-30 @ 19:12:06
URL: http://musicisthedrug.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0