SKOLAVSLUTNING/STUDENT!

Hey guys!

Idag så var det skolavslutning och jag hade på mig min SVEA klänning (bild finns på bloggen), ett par vita tights och min jeansjacka. Jag tog faktiskt bara mina turkosa converse och sminkade mig inte mer än vanligt. Bara lite mascara också så. Sedan så borstade jag håret, men alla trodde jag hade lockat det O.o
Men det var trevligt, vi såg på kören i aulan (tack gode gud för att jag struntade i att vara med!) och sedan gick vi upp för lite avslutande fika.
Alla önskade mig lycka till på nya skolan och sedan försvann jag ut.. i korridoren. Och det- var sista gången dom någonsin kom att se mig... *pratar med djup dramatisk röst*
Haha, nej men jag kommer antagligen att hälsa på någongång! :'D

Sedan skyndade vi oss till Erikas student, det var lite svårt att hitta henne men hon var så fin! Vi tog en massa kort, som antagligen kommer upp på bloggen senare!
Så nu är vi hemma och väntar på Erika och gästerna. Erika är ju och åker flak! ^-^

Därför så hinner jag nog inte blogga mer idag, så att ni vet!
Men jag slänger upp en bild på Erika från balen förra fredagen!

..
Nehe, inte det -__-' det gick tydligen inte att kopiera från hennes blogg, men ja..

haha, puss&kram ha en bra dag på sommarlovet!
Kommentarer
Postat av: myyyyyyyzan <:

Åh, vad jag är jelous. Jag vill väl också ha sommarlov nu :O:O:O:O <3

2010-06-11 @ 17:53:52
URL: http://musicisthedrug.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0