Söndags morgon, började inte så mysig.

Gosemorgon! ^-^

Vaknade inte så jätteskönt idag, Christian kom inklampandes på mitt rum och skulle kolla sig i spegeln. Han var inte så disktret. Jag kunde självklart inte somna om, så jag gick upp. Klockan var då några minuter före nio.
Jag gick upp och åt frukost, och here I am!
Dock så ska jag till Linnéa, som jag inte varit hos på länge länge!
SKa bli skönt att komma bort från 'staden', eller ja.. hehe.

Igår kväll var jag ute med Dennis, aw-some som vanligt! :D

Nu hinner jag faktiskt inte blogga mer, jag måste göra mig i ordning och påbörja vandringen till Lelle! ;)

Kram! <3
Kommentarer
Postat av: Anna

Jag måste få prata med dig idag! O.O

2010-06-06 @ 12:56:00
Postat av: myyyyyyyzan <:

Jag var vaken i 41 timmar, och under dessa timmar var jag på en Green Day-konsert som höll på i nästan tre timmar. Do not complain XD



sv: jo men visst är hon! jättesöt, verkligen! asavis här! :O

2010-06-07 @ 15:04:14
URL: http://musicisthedrug.blogg.se/
Postat av: sofie

DU, JAG VILL ATT DU DANSAR SALSA MED MIG!! :Dhej

2010-06-08 @ 12:02:30
URL: http://sofiejohanssonss.blogg.se/
Postat av: olsson

haha jaa vet är ju awesome utan jag finns det inget awesome ^^

2010-06-15 @ 22:46:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0