Två dagar i bilder!

Hej alla fina bloggläsare!

Jag är ledsen för den usla uppdateringen, men det får ni stå ut med!
I alla fall, vi har det jättebra! I förrgår så tillbringade vi dagen (när jag kommit fram, såklart) med att vara ute i solen och spela badminton och ta bilder med Mys kamera. När klockan slog fem, ungefär, så åkte vi med hennes pappa in till IKEA och åt mat och My köpte en bokhylla (en likadan som jag har- härmis!) som knappt gick att sätta ihop! Den gick sönder på flera ställen och verktygen var inte de bästa...tummen ner till IKEA!

När vi meckat klart med den (det blev bra i slutändan) så satte vi oss och spelade TS3 ett tag, eller ja.. ett tag och ett tag, tills kvart i ett och då läste vi fanfic ett tag och sedan somnade vi sött!

Igår så var det riktigt varmt! Det var 35-40 grader i solen och nästan vindstilla! Och vad tror ni vi gjorde då? Solade- såklart! Och vi tog oss till och med ett dopp i Mys pool. Det var 20 grader varmt, så det var helt okej!
På kvällen så kollade vi på en mangaserie vid namn Ramna ½, UNDERBAR!


Och ja, idag så har vi legat ute och njutit av solen, det är nästan varmare än igår, och vi har suttit ute i skuggan (än sålänge) och kollat på New York Minute, awsome! Vi ska väl antagligen ut och sola oss lite nu, igen. Så vi hörs senare! My tänker tvinga mig att blogga två gånger om dagen så ja, förutom på söndag då vi ska till Ölands djur-& nöjespark.


Jag slänger in lite bilder från tisdag och onsdag, så ni bland annat får se hur störda vi är och hur mitt fina hår ser ut! Jag har faktiskt börjat vänja mig vid det och ÄLSKAR rosa! Jag tror att färgen på något sätt tagit över min hjärna eller något för nu så vill jag att allt ska vara i rosa! o.o
Den nästsista bilden är från IKEA i tisdags, och bilderna innan är tagna i tisdags. Den sista är tagen igår!
Kommentarer
Postat av: Clara

Hej! Jag är med och tävlar i en av Sverige största musik- och sångtävlingar. Jag skulle bli väldigt glad om just Du kunde gå in och kolla på min tävlingssida, och vem vet? När du väll är inne kanske du ser att även Du vill vara med och tävla.

http://snowfish.com/claraas



Ha det bra :)

2010-06-24 @ 18:18:06
URL: http://snowfish.com/claraas
Postat av: nerdiie x3

tjo på dig din sak x'3 vet du hur fett avundsjuk ja blir på ditt hår nu O.oäven om de inte blev som de va tänkt från börjanx3... its so f**kin gorgeous!! (j-staar awzumness x3)

förresten tycker jag att vi får se till att träffas med karro snart x3

och förlåt för att jag var lite allmänt seg på att kommentera

2010-06-24 @ 21:54:06
Postat av: Linda

Det blev riktigt fint :D och du... nu när jag kommit på hur man kommenterar ska jag kommentera mer :P<3

2010-07-01 @ 20:32:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0